Specialista nákupu s AJ
Hlavní náplní práce je zajištění celého procesu zpracování nákupních požadavků – od jejich vytvoření až po dokončení objednávek. Pozice zahrnuje úzkou spolupráci s dodavateli a s dalšími odděleními v rámci firmy.
Hlavní odpovědnosti:
-Kontrola správnosti nákupních požadavků
-Porovnání požadavků s nabídkami
-Analýza objednávek – potvrzení, chyby, nesrovnalosti v datech, důvody odmítnutí
-Komunikace s dodavateli (ohledně potvrzení objednávek a termínů dodání)
-Sledování dodávek a včasné informování o potvrzených termínech
-Úpravy nebo rušení objednávek dle potřeby
Nabídka: -13. plat
-Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
-25 dní dovolené
-Možnost home office - až 3 dny v týdnu
-Flexibilní pracovní dobu
-Plně hrazené jazykové kurzy
-Příspěvek na stravování
-Příspěvek na dopravu
-Další benefity
Požadavky: -Praxe v nákupním oddělení ideálně v mezinárodní společnosti
-Angličtina na komunikativní úrovni denní využití minimálně úroveň B2
-Zkušenost se SAP výhodou (nikoliv podmínkou)
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Adecco České Budějovice PP Lokalita: České Budějovice Pracovní pozice: Specialista nákupu s AJ Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 26. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista nákupu s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista nákupu s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco České Budějovice PP.