Specialista nákupu s AJ

České Budějovice

Hlavní náplní práce je zajištění celého procesu zpracování nákupních požadavků – od jejich vytvoření až po dokončení objednávek. Pozice zahrnuje úzkou spolupráci s dodavateli a s dalšími odděleními v rámci firmy.

Hlavní odpovědnosti:

-Kontrola správnosti nákupních požadavků

-Porovnání požadavků s nabídkami

-Analýza objednávek – potvrzení, chyby, nesrovnalosti v datech, důvody odmítnutí

-Komunikace s dodavateli (ohledně potvrzení objednávek a termínů dodání)

-Sledování dodávek a včasné informování o potvrzených termínech

-Úpravy nebo rušení objednávek dle potřeby

Nabídka: -13. plat

-Práci ve stabilní mezinárodní společnosti

-25 dní dovolené

-Možnost home office - až 3 dny v týdnu

-Flexibilní pracovní dobu

-Plně hrazené jazykové kurzy

-Příspěvek na stravování

-Příspěvek na dopravu

-Další benefity

Požadavky: -Praxe v nákupním oddělení ideálně v mezinárodní společnosti

-Angličtina na komunikativní úrovni denní využití minimálně úroveň B2

-Zkušenost se SAP výhodou (nikoliv podmínkou)

Odpovědět na inzerát
    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Specialista nákupu s AJ: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista nákupu s AJ?

Práce je nabízena v lokalitě České Budějovice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Adecco České Budějovice PP.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista nákupu s AJ ve městě České Budějovice? Pošlete svůj životopis firmě Adecco České Budějovice PP ještě dnes.
0.1659