Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč)
Náplň práce
- Kontrolovat požadavky z výroby a dalších oddělení – a obratem zajišťovat potřebné komponenty i služby
- Objednávat, vyjednávat, koordinovat a přitom mít přehled o tom, kde se co zrovna nachází
- Komunikovat s českými i zahraničními dodavateli – e-mailem, telefonem i osobně
- Vyhodnocovat spolupráci s dodavateli a nastavovat optimální nákupní podmínky
- Hlídat správnost faktur i včasnost dodávek
- Pracovat s ERP systémem a zadávat parametry i ceny jednotlivých dílů
- Řešit dokumentaci, celní procesy a připravovat pravidelný reporting
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání
- Zkušenost s ERP systémem a nákupem
- Komunikativní AJ
Nabízíme
- Dovolená 5 týdnů
- Bonus
- 13 plat
- Flexibilní pracovní doba
- Občasný Home office
- Pracovní notebook
- Příspěvek na dopravu, penzijní/životní připojištění
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Lokalitu: Kadaň
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Ústecký kraj Pracovní pozice: Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 6. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
14 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Ústecký kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč) ve městě Ústecký kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.