Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč)

Ústecký kraj

Náplň práce

  • Kontrolovat požadavky z výroby a dalších oddělení – a obratem zajišťovat potřebné komponenty i služby
  • Objednávat, vyjednávat, koordinovat a přitom mít přehled o tom, kde se co zrovna nachází
  • Komunikovat s českými i zahraničními dodavateli – e-mailem, telefonem i osobně
  • Vyhodnocovat spolupráci s dodavateli a nastavovat optimální nákupní podmínky
  • Hlídat správnost faktur i včasnost dodávek
  • Pracovat s ERP systémem a zadávat parametry i ceny jednotlivých dílů
  • Řešit dokumentaci, celní procesy a připravovat pravidelný reporting



Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání
  • Zkušenost s ERP systémem a nákupem
  • Komunikativní AJ



Nabízíme

  • Dovolená 5 týdnů
  • Bonus
  • 13 plat
  • Flexibilní pracovní doba
  • Občasný Home office
  • Pracovní notebook
  • Příspěvek na dopravu, penzijní/životní připojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Lokalitu: Kadaň



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Advantage Consulting, s.r.o.
    Lokalita: Ústecký kraj
    Pracovní pozice: Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 6. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    14 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč)?

Práce je nabízena v lokalitě Ústecký kraj.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč / měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista nákupu (35 - 45.000 Kč) ve městě Ústecký kraj? Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.
0.1123