📝 Podrobnosti o nabídce práce
• administrativní činnosti spojené s expedicí hotových výrobků
• příjem výrobků třetích stran na sklad
• kontrola dodávek dle dodacích listů a faktur
• zajištění objednávek přepravy, komunikace s dopravci, koordinace nakládku
• kontroly správného počtu expedovaných kusů ve shodě s objednávkami, spolupráce na inventurách
• kontrola dat v systému SAP (kmenová data, balicí instrukce, nastavení)
• komunikace s ostatními odděleními, zejména oddělením výroby, plánování a prodeje
Nabídka: • finanční ohodnocení cca 41-43.000 Kč
• pracovní doba v dvousměnném provozu
• stravování s bohatým výběrem jídel
• 25 dní dovolené
• měsíční příspěvky do on-line systému benefitů (penzijní spoření, wellness, kultura, fitness)
• MultiSport karta pro sport a relaxaci
• proplacené přesčasy nebo náhradní volno
• slevy na vybrané produkty
• čisté a klimatizované pracovní prostředí
• práce s moderními technologiemi
• výhodný mobilní tarif s datovým balíčkem i pro rodinu
Požadavky: M/Ž, SŠ vzdělání; komunikativní znalost AJ; ochota pracovat na 2 směny
• znalost práce s PC (SAP výhodou)
• smysl pro detail, pečlivost, aktivní přístup, týmový hráč
• odolnost vůči dlouhodobému stresu, schopnost řešit naléhavé situace s klidnou hlavou
-
Lokalita: Pardubice
-
Mzda: 41000 - 43000 Kč za měsíc
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Personal Consult s.r.o. Pce
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 41000 - 43000 Kč za měsíc.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Personal Consult s.r.o. Pce.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.