📍 Pardubice💰 41 000 Kč - 43 000 Kč🏢 Personal Consult s.r.o. Pce

📝 Podrobnosti o nabídce práce

• administrativní činnosti spojené s expedicí hotových výrobků

• příjem výrobků třetích stran na sklad

• kontrola dodávek dle dodacích listů a faktur

• zajištění objednávek přepravy, komunikace s dopravci, koordinace nakládku

• kontroly správného počtu expedovaných kusů ve shodě s objednávkami, spolupráce na inventurách

• kontrola dat v systému SAP (kmenová data, balicí instrukce, nastavení)

• komunikace s ostatními odděleními, zejména oddělením výroby, plánování a prodeje

Nabídka: • finanční ohodnocení cca 41-43.000 Kč

• pracovní doba v dvousměnném provozu

• stravování s bohatým výběrem jídel

• 25 dní dovolené

• měsíční příspěvky do on-line systému benefitů (penzijní spoření, wellness, kultura, fitness)

• MultiSport karta pro sport a relaxaci

• proplacené přesčasy nebo náhradní volno

• slevy na vybrané produkty

• čisté a klimatizované pracovní prostředí

• práce s moderními technologiemi

• výhodný mobilní tarif s datovým balíčkem i pro rodinu

Požadavky: M/Ž, SŠ vzdělání; komunikativní znalost AJ; ochota pracovat na 2 směny

• znalost práce s PC (SAP výhodou)

• smysl pro detail, pečlivost, aktivní přístup, týmový hráč

• odolnost vůči dlouhodobému stresu, schopnost řešit naléhavé situace s klidnou hlavou

  • 📍
    Lokalita: Pardubice
  • 💰
    Mzda: 41000 - 43000 Kč za měsíc
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • 🏢
    Firma: Personal Consult s.r.o. Pce
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Pardubice.

    👉 Jaká je nabízená mzda?

    Nabízená mzda je 41000 - 43000 Kč za měsíc.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Tuto pracovní pozici nabízí firma Personal Consult s.r.o. Pce.

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1435