Specialista/ka zákaznického servisu (A10952)

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor zákaznické podpory. Pokud máš zkušenosti v zákaznické péči, rád/a komunikuješ, řešíš problémy a orientuješ se v systému SAP, můžeš být právě ty tím pravým člověkem pro nás!
Denní komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat)
Zadávání a sledování objednávek
Řešení dotazů, reklamací a požadavků
Spolupráce s interními odděleními
Práce s databází zákazníků
Požadujeme:
Zkušeného komunikátora s praxí na podobné pozici
Někoho, kdo zvládá práci s MS Office a SAP
Kolegu/kolegyni se znalostí angličtiny (B1/B2)
Týmového hráče, který zvládá řešit situace s klidem a přehledem
Nabízíme:
Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Flexibilní pracovní dobu
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
Odpovídající mzdu a atraktivní benefity
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Pracovník podpory zákazníků, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Manuvia, a. s., organizační složka Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Specialista/ka zákaznického servisu (A10952) Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 6. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista/ka zákaznického servisu (A10952): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka zákaznického servisu (A10952)?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manuvia, a. s., organizační složka.