Specialista/ka zákaznického centra epet – Sedlčany
Nabídka:
Požadavky: Na pozici Specialisty/ky zákaznického centra EPET hledáme nové kolegy/ně, kteří se nebojí komunikace. Staňte se součástí našeho týmu a získejte práci ještě dnes.
Proč pracovat u ATODY?
- NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15 000 KČ
- Zaškolíme Vás přímo na pobočce v místě pracoviště.
- Nabízíme práci na HPP s možností zkrácených úvazků na 7 nebo 6 hodin
- Pracovní doba je u nás pouze PO-PÁ (dle pracovního úvazku), víkendy a státní svátky budete mít volno
- Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas
- Jedná se o fyzicky nenáročnou práci
Jaká bude náplň Vaší práce?
- Telefonická komunikace a administrativa se stávajícími klienty
- Komunikace i s novými zájemci o služby EPET
- Práce na PC
Co by měl splňovat ideální uchazeč?
- Jste komunikativní a rád/a se učíte novým věcem?
- Máte příjemný hlasový projev a čeština Vám nedělá problém?
- Umíte pracovat na PC – základní uživatelská znalost?
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ATODA spol. s r.o Lokalita: Sedlčany Pracovní pozice: Specialista/ka zákaznického centra epet – Sedlčany Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 7. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista/ka zákaznického centra epet – Sedlčany: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka zákaznického centra epet – Sedlčany?
Práce je nabízena v lokalitě Sedlčany.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ATODA spol. s r.o.