Specialista/ka zákaznického centra epet - Sedlčany

Příbram




Požadavky: Na pozici Specialisty/ky zákaznického centra EPET hledáme nové kolegy/ně, kteří se nebojí komunikace. Staňte se součástí našeho týmu a získejte práci ještě dnes.

Proč pracovat u ATODY?

- NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15 000 KČ

- Zaškolíme Vás přímo na pobočce v místě pracoviště.

- Nabízíme práci na HPP s možností zkrácených úvazků na 7 nebo 6 hodin

- Pracovní doba je u nás pouze PO-PÁ (dle pracovního úvazku), víkendy a státní svátky budete mít volno

- Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas

- Jedná se o fyzicky nenáročnou práci

Jaká bude náplň Vaší práce?

- Telefonická komunikace a administrativa se stávajícími klienty

- Komunikace i s novými zájemci o služby EPET

- Práce na PC

Co by měl splňovat ideální uchazeč?

- Jste komunikativní a rád/a se učíte novým věcem?

- Máte příjemný hlasový projev a čeština Vám nedělá problém?

- Umíte pracovat na PC – základní uživatelská znalost?





  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Příbram
    Pracovní pozice: Specialista/ka zákaznického centra epet - Sedlčany
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 26000 - 40000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 25. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    27 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Specialista/ka zákaznického centra epet - Sedlčany: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka zákaznického centra epet - Sedlčany?

Práce je nabízena v lokalitě Příbram.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 26000 - 40000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista/ka zákaznického centra epet - Sedlčany ve městě Příbram? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1167