Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)

Olomouc
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Firma Proveon je česká společnost poskytující služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu již od roku 2006. Naší prací je starat se o spokojenost zákazníků našich partnerů především z oblasti telekomunikací. Na klientské lince pomáháme řešit zákazníkovy požadavky, vytváříme nabídky na míru a v neposlední řadě jsme mu oporou. Do našich týmů hledáme kolegy, kteří se chtějí učit novým věcem, nadále se rozvíjet, a i kariérně růst. Předchozí zkušenost není třeba, vše podstatné Vás naučíme.

Zákaznická linka Vodafone

Hledáme motivované a komunikativní kolegy a kolegyně, kteří rozšíří náš tým na zákaznické lince Vodafone.
Pokud rád*a pomáháš lidem a řešíš problémy, může být tahle práce skvělým startem nebo novou výzvou.

Nemusíš mít předchozí zkušenosti – všechno Tě naučíme během naší propracované certifikace.

Co Tě čeká během pracovního dne:

  • Den začneš s týmem a společně si řeknete, co je nového.
  • Budeš přijímat hovory od zákazníků Vodafone, kteří nás sami kontaktují, pomáhat jim s řešením jejich požadavků a poskytovat informace o našich službách.
  • Pomůžeš zákazníkům najít nejlepší řešení – problémy jsou různorodé, nuda u nás nehrozí. ?
  • Práce probíhá i na počítači – v systémech, které Tě naučíme ovládat.
  • Součástí péče o klienty je i prodej nových služeb a úprava těch stávajících – vše probíhá pouze během příchozího hovoru (nikomu nevoláš). ?
  • Pauzu si můžeš přizpůsobit podle potřeby během dne.
  • Během směny probíhají školení, zpětné vazby a workshopy, které Ti pomohou se stále posouvat.
  • Pravidelně se můžeš zapojit do soutěží – samostatně nebo v týmu.

Koho hledáme:

  • Jsi komunikativní a umíš naslouchat.
  • Mluvíš plynně česky nebo slovensky.
  • Rád*a hledáš řešení a dotahuješ věci do konce.
  • Zvládáš základy práce na počítači a zajímáš se o technologie.
  • Máš příjemné vystupování a přirozenou empatii, díky které si tě lidé oblíbí už při prvním hovoru.

Kolik si vyděláš?

  • Nástupní fixní mzda je od 27 500 Kč za měsíc + k tomu každý měsíc 2 400 Kč příspěvek na stravování přímo na tvůj účet.
  • Celkem tedy dostaneš cca 29 900 a k tomu odměny. Průměrně si naši operátoři na plném úvazku vydělají na odměnách kolem 6 000 - 8 000 Kč. Nadprůměrní operátoři*ky si vydělají jen na odměnách kolem 20 000 Kč i více.
  • V průběhu prvního měsíce Ti přijde náborová odměna 9 000 Kč.

Co dalšího ti můžeme nabídnout?

  • Možnost částečného home office po zaškolení.
  • Firemní NEOMEZENÝ tarif za zhruba stokorunu.
  • Datová SIM ZDARMA do tabletu či notebooku (neveřejná nabídka).
  • Slevy až 18 000 Kč ročně na Vodafone TV a internet (500 Mb/s + TV se všemi balíčky za 165 Kč).
  • Zvýhodněné nabídky pro Tvoji rodinu a přátele.
  • Sleva na nový telefon nebo tablet.
  • MultiSport karta.
  • Kariérní růst, pokud tě práce baví a ukážeš, co v tobě je.
  • Možnost pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.
  • Přátelský tým, který Tě rád přivítá.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Odměna 15 000 Kč za doporučení nového kolegy.

 

Zaujala Tě tahle nabídka?

Pošli nám životopis a my se Ti brzy ozveme. Těšíme se na Tebe!

Staň se operátorem či operátorkou příchozí linky a buď první kontaktní bod pro naše zákazníky.

 

Nakoukni prostřednictvím linktr.ee/proveon na naše sociální sítě a zjisti, jak to u nás vypadá.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Proveon, a.s.
    Lokalita: Olomouc
    Pracovní pozice: Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 36.000 – 45.000 Kč
    Nabídka přidána: 7. 7. 2024
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory)?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 36.000 – 45.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Proveon, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory) ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Proveon, a.s. ještě dnes.
0.3249