Specialista/ka klientských služeb – poloviční úvazek (HPP)


POPIS POZICE:
Chcete pracovat v přátelském kolektivu a být součástí stabilní a prosperující společnosti? Přidejte se k nám na pozici specialisty klientských a dodavatelských služeb na částečný úvazek (20hod/týden) a podílejte se na hladkém procesu ukončování smluv a spokojenosti klientů.
- Administrativní podpora při ukončování smluv
-
Vracení přeplatků klientům
-
Zpracování a vyřizování klientských požadavků
-
Komunikace s klienty a ohledně dotazů a požadavků
-
Spolupráce a koordinace s kolegy v rámci týmu
Smlouva na HPP na 6 měsíců s možností prodloužení - 20hod/týden.
Lokalita: Praha 5
BENEFITY:
- 16% roční bonus
- Cafeterie
-
Stravenky 170 Kč/den
-
Zdravotní volno
-
5 týdnů dovolené
POŽADAVKY:
- Praxe v administrativě
-
Zájem o stabilní a dlouhodobou práci
-
Spolehlivost, pečlivost a orientace na detail
-
Samostatnost a schopnost efektivně řešit úkoly
-
Dobré komunikační schopnosti
- Schopnost práce v týmu
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativní pracovník Pracovní pozice: Specialista/ka klientských služeb – poloviční úvazek (HPP) Směnnost práce parttime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 17 000 / za měsíc Nabídka přidána: 22. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista/ka klientských služeb – poloviční úvazek (HPP): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista/ka klientských služeb – poloviční úvazek (HPP)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 17 000 / za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativní pracovník