Specialista back office
• komplexní řízení a koordinace prodejních zakázek od zadání až po dodání
• analýza prodejních dat, pravidelné reportování a vyhodnocení dopadu zákaznických požadavků na zásoby
• správa a vedení objednávek v systému SAP
• spolupráce na návrhu a zavádění kontrolních mechanismů v SAP, identifikace zlepšení a tvorba interních postupů
• koordinace s technickým, výrobním a obchodním oddělením při definování kroků potřebných k realizaci zakázky podle požadavků zákazníka
• odpovědnost za přípravu, plánování a vedení přidělených projektů
• komunikace se zákazníky, řešení urgentních požadavků a zajištění fakturace
Nabídka: • finanční ohodnocení cca 55.000 Kč
• náhrada za rodičovskou dovolenou
• práce v silné zahraniční společnosti
• práce v mezinárodním kolektivu, běžné využití angličtiny
• pravidelná možnost práce z domu
• flexibilní začátek 6:30–8:00, odchod už od 15:00
• obědy: 8 teplých jídel (česká 28 Kč, japonská/zdravá do 45 Kč), 2 polévky 12 Kč
• 25 dní dovolené
• měsíční kredit do online benefit systému (penzijní spoření, wellness, lístky, fitness apod.)
• MultiSport karta
• náhradní volno místo finančního ocenění za přesčasy
• výhodný mobilní tarif včetně dat pro vás i rodinu
• rychlý kariérní růst pro šikovné zaměstnance
Požadavky: M/Ž, SŠ/VŠ ekonomického nebo technického směru, aktivní znalost AJ podmínkou (denní komunikace v jazyce), znalost NJ velkou výhodou; uživatelská znalost práce na PC MS Office (SAP či jiný ERP systém výhodou);
• analytické myšlení
• samostatnost a pečlivost
• dobré komunikační schopnosti
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Pardubice Pracovní pozice: Specialista back office Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 55000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 9. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista back office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista back office?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 55000 Kč za měsíc.