Specialista back office

Pardubice


• komplexní řízení a koordinace prodejních zakázek od zadání až po dodání

• analýza prodejních dat, pravidelné reportování a vyhodnocení dopadu zákaznických požadavků na zásoby

• správa a vedení objednávek v systému SAP

• spolupráce na návrhu a zavádění kontrolních mechanismů v SAP, identifikace zlepšení a tvorba interních postupů

• koordinace s technickým, výrobním a obchodním oddělením při definování kroků potřebných k realizaci zakázky podle požadavků zákazníka

• odpovědnost za přípravu, plánování a vedení přidělených projektů

• komunikace se zákazníky, řešení urgentních požadavků a zajištění fakturace


Nabídka: • finanční ohodnocení cca 55.000 Kč

• náhrada za rodičovskou dovolenou

• práce v silné zahraniční společnosti

• práce v mezinárodním kolektivu, běžné využití angličtiny

• pravidelná možnost práce z domu

• flexibilní začátek 6:30–8:00, odchod už od 15:00

• obědy: 8 teplých jídel (česká 28 Kč, japonská/zdravá do 45 Kč), 2 polévky 12 Kč

• 25 dní dovolené

• měsíční kredit do online benefit systému (penzijní spoření, wellness, lístky, fitness apod.)

• MultiSport karta

• náhradní volno místo finančního ocenění za přesčasy

• výhodný mobilní tarif včetně dat pro vás i rodinu

• rychlý kariérní růst pro šikovné zaměstnance


Požadavky: M/Ž, SŠ/VŠ ekonomického nebo technického směru, aktivní znalost AJ podmínkou (denní komunikace v jazyce), znalost NJ velkou výhodou; uživatelská znalost práce na PC MS Office (SAP či jiný ERP systém výhodou);

• analytické myšlení

• samostatnost a pečlivost

• dobré komunikační schopnosti



Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Specialista back office: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista back office?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 55000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista back office ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1421