Specialista administrativních služeb

Praha hl.m.


Hledáme zkušeného a energického kolegu/kolegyni na nově vzniklou pozici Specialista administrativních služeb, který/á bude klíčovou oporou pro vedení kanceláře a komunitní programy. Tato role nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí leadership týmu a podílet se na projektech s dopadem na celou organizaci.

Co bude vaší náplní práce?

- Administrativní podpora pro tři vedoucí pracovníky

- Spolupráce s 13 komunitními leadery a HR týmem

- Koordinace projektů v oblasti engagementu, komunikace a změnového řízení

- Využívání digitálních nástrojů a AI v každodenní práci

- Řízení priorit v rychlém pracovním prostředí

- Spolupráce s recepcí, správou budovy a Workplace Experience Managerem

Lokalita: Praha 8

Nástup: ASAP

HPP smlouva na 1 rok


Nabídka: - 5 týdnů dovolené

- 3 sick days

- Cafeteria systém

- Stravenky


Požadavky: - VŠ vzdělání v oboru Business Administration nebo HR

- Min. 5 let zkušeností v oblasti projektového řízení, komunikace a engagementu

- Plynulá znalost češtiny a angličtiny

- Výborné organizační schopnosti, důraz na detail, schopnost práce v maticové struktuře

- Pokročilá znalost MS Office a projektových nástrojů, výhodou je zkušenost s digitálními a AI nástroji



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Specialista administrativních služeb
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 53000 - 90000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 15. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialista administrativních služeb: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista administrativních služeb?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 53000 - 90000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialista administrativních služeb ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.0951