Specialista administrativních služeb


POPIS POZICE:
Hledáme zkušeného a energického kolegu/kolegyni na nově vzniklou pozici Specialista administrativních služeb, který/á bude klíčovou oporou pro vedení kanceláře a komunitní programy. Tato role nabízí jedinečnou příležitost stát se součástí leadership týmu a podílet se na projektech s dopadem na celou organizaci.
Co bude vaší náplní práce?
- Administrativní podpora pro tři vedoucí pracovníky
- Spolupráce s 13 komunitními leadery a HR týmem
- Koordinace projektů v oblasti engagementu, komunikace a změnového řízení
- Využívání digitálních nástrojů a AI v každodenní práci
- Řízení priorit v rychlém pracovním prostředí
- Spolupráce s recepcí, správou budovy a Workplace Experience Managerem
Lokalita: Praha 8
Nástup: ASAP
HPP smlouva na 1 rok
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Cafeteria systém
- Stravenky
POŽADAVKY:
- VŠ vzdělání v oboru Business Administration nebo HR
- Min. 5 let zkušeností v oblasti projektového řízení, komunikace a engagementu
- Plynulá znalost češtiny a angličtiny
- Výborné organizační schopnosti, důraz na detail, schopnost práce v maticové struktuře
- Pokročilá znalost MS Office a projektových nástrojů, výhodou je zkušenost s digitálními a AI nástroji
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: HR specialista Pracovní pozice: Specialista administrativních služeb Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 53 000 Kč - 90 000 Kč Nabídka přidána: 15. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Specialista administrativních služeb: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialista administrativních služeb?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - HR specialista