Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz

Praha
Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace
Jsme Cleany (https://www.cleany.cz/). Měníme, jak lidé pečují o oblečení – šetrně, bez toxických chemikálií a na pár kliků. Máme vlastní kurýry, pobočky v pražských OC i síť Cleany Boxů. Hledáme parťáka/parťačku do Customer Care, kdo miluje servis, má tah na branku a chce růst (klidně až na Team Leada).

Co budeš dělat

* Pomáhat zákazníkům přes telefon, e-mail a chat (poradit, uklidnit, vyřešit, potěšit).

* Proaktivně dotahovat požadavky (objednávky, změny, reklamace), nic nenechat „propadnout“.

* Koordinovat s partnery, kurýry a pobočkami, aby všechno šlapalo.

* Udržovat pořádek v datech (zápisy, štítky, rychlé přehledy).

* Sbírat zpětnou vazbu a navrhovat malé zlepšováky (skripty odpovědí, FAQ, checklisty).

* Postupně přebírat miniprojekty a zaškolování nováčků.

Hodíš se k nám, pokud…

* Česky píšeš i mluvíš výborně; angličtina je plus.

* Umíš být empatický/á i asertivní, zvládáš tlak s klidem.

* Máš drive, bereš zodpovědnost a věci dotahuješ.

* Jsi „digitálně zručný/á“ (e-mail, chat, tabulky, interní systémy).

* Bonus: praxe v customer care / e-commerce / logistice.

Co nabízíme

* HPP od startu; po zkušebce smlouva na dobu neurčitou.

* Mentoring a jasná kritéria postupu (NPS, rychlost vyřízení, kvalita odpovědí).

* Motivační odměny navázané na výsledky.

* Hybrid (část týdne home office), rozumná flexibilita směn.

* Zázemí WorkLounge - Dejvice (skvělá komunita), notebook + tarif, stravenky v penězích.

* Snídaně v pondělí, káva/čaj, pitný režim.

* Výhody na služby Cleany (kabát bude zářit ).

* Smysl: eko čištění bez toxických rozpouštědel, vhodné i pro alergiky a děti.

* Prostor růst – technologie si vyvíjíme sami, nápady jdou rychle do praxe.

Co udělat dál?

Pošli CV nebo LinkedIn

Nástup: dle domluvy (ideálně co nejdřív)

Chceš se dozvědět více o nás? Přečti si články na euro.cz (https://www.euro.cz/clanky/firma-roste-ve-stovkach-procent-cistirny-diky-nam-nemusi-zavrit-startup-cleany-odnese-pradlo-do-cistirny-za-vas/), forbes.cz (https://forbes.cz/uz-nemusite-se-sakem-osobne-startup-cleany-dela-z-cistiren-sexy-byznys-ktery-ridi-algoritmy/) a czechcrunch.cz (https://cc.cz/2020/11/cesky-startup-cleany-s-investici-od-jiriho-hlavenky-meni-trh-s-cistirnami-ma-prvni-tisice-zakazniku-a-miri-za-hranice/), nebo si pusť naše video.

Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní schůzku, během které se seznámí s detaily projektu a budou mít možnost získat veškeré informace. Těšíme se na tebe v našem týmu!
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: StartupJobs.com s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 34 000 Kč - 40 000 Kč
    Nabídka přidána: 4. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy StartupJobs.com s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě StartupJobs.com s.r.o. ještě dnes.
0.1525