Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz

Informace
Jsme Cleany (https://www.cleany.cz/). Měníme, jak lidé pečují o oblečení – šetrně, bez toxických chemikálií a na pár kliků. Máme vlastní kurýry, pobočky v pražských OC i síť Cleany Boxů. Hledáme parťáka/parťačku do Customer Care, kdo miluje servis, má tah na branku a chce růst (klidně až na Team Leada).
Co budeš dělat
* Pomáhat zákazníkům přes telefon, e-mail a chat (poradit, uklidnit, vyřešit, potěšit).
* Proaktivně dotahovat požadavky (objednávky, změny, reklamace), nic nenechat „propadnout“.
* Koordinovat s partnery, kurýry a pobočkami, aby všechno šlapalo.
* Udržovat pořádek v datech (zápisy, štítky, rychlé přehledy).
* Sbírat zpětnou vazbu a navrhovat malé zlepšováky (skripty odpovědí, FAQ, checklisty).
* Postupně přebírat miniprojekty a zaškolování nováčků.
Hodíš se k nám, pokud…
* Česky píšeš i mluvíš výborně; angličtina je plus.
* Umíš být empatický/á i asertivní, zvládáš tlak s klidem.
* Máš drive, bereš zodpovědnost a věci dotahuješ.
* Jsi „digitálně zručný/á“ (e-mail, chat, tabulky, interní systémy).
* Bonus: praxe v customer care / e-commerce / logistice.
Co nabízíme
* HPP od startu; po zkušebce smlouva na dobu neurčitou.
* Mentoring a jasná kritéria postupu (NPS, rychlost vyřízení, kvalita odpovědí).
* Motivační odměny navázané na výsledky.
* Hybrid (část týdne home office), rozumná flexibilita směn.
* Zázemí WorkLounge - Dejvice (skvělá komunita), notebook + tarif, stravenky v penězích.
* Snídaně v pondělí, káva/čaj, pitný režim.
* Výhody na služby Cleany (kabát bude zářit ).
* Smysl: eko čištění bez toxických rozpouštědel, vhodné i pro alergiky a děti.
* Prostor růst – technologie si vyvíjíme sami, nápady jdou rychle do praxe.
Co udělat dál?
Pošli CV nebo LinkedIn
Nástup: dle domluvy (ideálně co nejdřív)
Chceš se dozvědět více o nás? Přečti si články na euro.cz (https://www.euro.cz/clanky/firma-roste-ve-stovkach-procent-cistirny-diky-nam-nemusi-zavrit-startup-cleany-odnese-pradlo-do-cistirny-za-vas/), forbes.cz (https://forbes.cz/uz-nemusite-se-sakem-osobne-startup-cleany-dela-z-cistiren-sexy-byznys-ktery-ridi-algoritmy/) a czechcrunch.cz (https://cc.cz/2020/11/cesky-startup-cleany-s-investici-od-jiriho-hlavenky-meni-trh-s-cistirnami-ma-prvni-tisice-zakazniku-a-miri-za-hranice/), nebo si pusť naše video.
Vybraní uchazeči budou pozváni na osobní schůzku, během které se seznámí s detaily projektu a budou mít možnost získat veškeré informace. Těšíme se na tebe v našem týmu!
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: StartupJobs.com s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 34 000 Kč - 40 000 Kč Nabídka přidána: 4. 11. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist/ka zákaznické péče (růst na Team Leada) | cleany.cz?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy StartupJobs.com s.r.o..