Specialist(k)a zákaznické péče

Olomouc


Informace
Jsme Kardi Ai Technologies – český healthtech startup, který přináší novou éru v péči o srdce. Vyvinuli jsme certifikovaný zdravotnický prostředek pro dlouhodobé EKG měření z pohodlí domova, který vyhodnocuje záznamy pomocí umělé inteligence. Naší misí je zvýšit šanci na včasné odhalení srdečních potíží, zrychlit cestu k řešení a ušetřit čas lékařům. Naše technologie už pomohla zachránit více než 250 životů v ČR – a teď míříme do světa.

Do našeho přátelského týmu nyní hledáme energetického a zodpovědného kolegu/kolegyni na pozici SPECIALIST(K)A ZÁKAZNICKÉ PÉČE. V této pestré roli se rozhodně nudit nebudeš a získáš praxi z oblasti helpdesku, zákaznické podpory, podpory prodeje, administrativy i výroby zdravotnických prostředků.

Co bude tvou náplní práce:

- Customer support - emailová i telefonická podpora uživatelů při technických potížích s používáním aplikace

- Proaktivní kontakt se zákazníky ohledně prodloužení předplatného

- Helpdesk a dokumentace – mapování incidentů, práce s procesními záznamy

- Práce s daty – zadávání do interních systémů, aktivace uživatelů

- Výroba zdravotnického prostředku a vedení jednoduché skladové evidence

- Technická a logistická podpora pro prodejce a prodejní místa

- Podpora sales týmu a operations managera
Co od vás očekáváme
Jak vypadá ideální kandidát:

- Samostatného a zodpovědného člověka, který se dokáže spolehnout sám na sebe

- Osobu, která má výborné komunikační dovednosti, nebojí se zvednout telefon

- Někoho kdo má skvělé organizační schopnosti a chápe důležitost procesů v regulovaném prostředí

- Uživatele, který ovládá moderní technologie a PC (Word, Excel, PowerPoint, e-mail)

- Pozitivně naladěného a proaktivního týmového hráče

- Angličtina na mírně pokročilé úrovni (interní komunikace často v AJ)

- Zkušenosti z call centra / customer support jsou výhodou
Co vám nabízíme
- Smysluplnou práci v oblasti zdravotnických technologií

- Možnost podílet se na růstu společnosti od samého začátku

- Kariérní růst a příležitost učit se nové věci v dynamickém startupu

- Týden dovolené navíc + 3 sick days

- Občerstvení na pracovišti a pravidelné firemní akce

- Pracovní doba od 8:30-17:00

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: KARDI AI Technologies s.r.o.
    Lokalita: Olomouc
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Specialist(k)a zákaznické péče
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 27 000 Kč - 35 000 Kč
    Nabídka přidána: 16. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialist(k)a zákaznické péče: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist(k)a zákaznické péče?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy KARDI AI Technologies s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialist(k)a zákaznické péče ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě KARDI AI Technologies s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Administrativa
0.1273