Specialist(k)a zákaznické péče
Informace
Jsme Kardi Ai Technologies – český healthtech startup, který přináší novou éru v péči o srdce. Vyvinuli jsme certifikovaný zdravotnický prostředek pro dlouhodobé EKG měření z pohodlí domova, který vyhodnocuje záznamy pomocí umělé inteligence. Naší misí je zvýšit šanci na včasné odhalení srdečních potíží, zrychlit cestu k řešení a ušetřit čas lékařům. Naše technologie už pomohla zachránit více než 250 životů v ČR – a teď míříme do světa.
Do našeho přátelského týmu nyní hledáme energetického a zodpovědného kolegu/kolegyni na pozici SPECIALIST(K)A ZÁKAZNICKÉ PÉČE. V této pestré roli se rozhodně nudit nebudeš a získáš praxi z oblasti helpdesku, zákaznické podpory, podpory prodeje, administrativy i výroby zdravotnických prostředků.
Co bude tvou náplní práce:
- Customer support - emailová i telefonická podpora uživatelů při technických potížích s používáním aplikace
- Proaktivní kontakt se zákazníky ohledně prodloužení předplatného
- Helpdesk a dokumentace – mapování incidentů, práce s procesními záznamy
- Práce s daty – zadávání do interních systémů, aktivace uživatelů
- Výroba zdravotnického prostředku a vedení jednoduché skladové evidence
- Technická a logistická podpora pro prodejce a prodejní místa
- Podpora sales týmu a operations managera
Co od vás očekáváme
Jak vypadá ideální kandidát:
- Samostatného a zodpovědného člověka, který se dokáže spolehnout sám na sebe
- Osobu, která má výborné komunikační dovednosti, nebojí se zvednout telefon
- Někoho kdo má skvělé organizační schopnosti a chápe důležitost procesů v regulovaném prostředí
- Uživatele, který ovládá moderní technologie a PC (Word, Excel, PowerPoint, e-mail)
- Pozitivně naladěného a proaktivního týmového hráče
- Angličtina na mírně pokročilé úrovni (interní komunikace často v AJ)
- Zkušenosti z call centra / customer support jsou výhodou
Co vám nabízíme
- Smysluplnou práci v oblasti zdravotnických technologií
- Možnost podílet se na růstu společnosti od samého začátku
- Kariérní růst a příležitost učit se nové věci v dynamickém startupu
- Týden dovolené navíc + 3 sick days
- Občerstvení na pracovišti a pravidelné firemní akce
- Pracovní doba od 8:30-17:00
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: KARDI AI Technologies s.r.o. Lokalita: Olomouc Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Specialist(k)a zákaznické péče Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 27 000 Kč - 35 000 Kč Nabídka přidána: 16. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Specialist(k)a zákaznické péče: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist(k)a zákaznické péče?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy KARDI AI Technologies s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Administrativa