Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty

Praha
Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace
Baví tě každodenní kontakt s lidmi a rád/a pracuješ s čísly, tabulkami a daty? Chceš být tím/tou, kdo zajistí, že naši business klienti a zahraniční partneři vždy dostanou tu nejlepší zkušenost?

Pak by ti role Specialist(k)y prodeje ubytování mohla perfektně sednout! ⭐

Už deset let spravujeme prémiové apartmány Prague Days (https://praguedays.com/) v srdci Prahy a posouváme hranice hospitality. Do našeho obchodního týmu hledáme parťáka, kterému svěříme komunikaci a vytváření optimálních nabídek pro naše B2B klienty, jako jsou filmové produkce, agentury nebo mezinárodní společnosti.

Co Tě čeká?

* Staneš se klíčovou osobou pro naše klienty a poskytneš jim profesionální péči a poradenství

* Budeš zpracovávat příchozí poptávky na ubytování

* Postaráš se o výběr apartmánů a přípravu cenových nabídek

* Budeš odpovědný/á za zakládání nových listingů na B2B platformách

* Občas vyrazíš do terénu na prohlídku nebo osobní předání apartmánu

* Budeš úzce spolupracovat napříč týmy pro naplnění přání a požadavků klientů

* Postaráš se o průběžnou administrativu spojenou s pobyty

Jak si Tě představujeme?

* Jsi důkladný/á, pečlivý/á a dáváš si záležet na kvalitě svého výstupu

* Máš alespoň 1 rok zkušenosti na relevantní administrativní pozici

* Komunikace a profesionální vystupování je tvou silnou stránkou

* Umíš efektivně organizovat svůj čas a v rozdělané práci máš přehled

* Máš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a snadno se dorozumíš anglicky (ať už jde o e-maily, telefonáty nebo schůzky)

* Jsi samostatný/á, ale nebojíš se zeptat, když Ti něco není jasné

* Umíš si poradit s daty a moderními online nástroji

A co na oplátku nabízíme Tobě?

* Dlouhodobou spolupráci

* Odměnu 38 000 Kč - 45 000 Kč

* 5 týdnů dovolené

* Pracovní dobu pondělí–pátek

* Hybridní roli spojující práci v kanceláři a častým působením v terénu

* ‍‍‍ Budeš pracovat v super týmu pod skvělou vedoucí Katiou

* Odpovědnost za celou agendu a její směřování, ne pouhé plnění úkolů

* Naučíš se komunikovat jako profesionál a aktivně si procvičíš angličtinu

* Plně hrazenou MultiSportku nebo mobilní tarif a slevy na Alze

* Každé úterý ovocné bedýnky v kanceláři

* Pravidelné firemní akce jako snídaně, grilovačky, pikniky nebo sportovní dny

* Slevu 15 % na ubytování na praguedays.com

Zajímá tě víc?

Jak probíhá výběrové řízení?

Ahoj, já jsem Viki z HR a budu Tě provázet celým výběrkem

Nejprve si spolu zavoláme, sladíme si základní očekávání a já Ti přiblížím, co tato pozice obnáší. Ráda Ti zodpovím veškeré Tvé dotazy a pokud to bude dobrý fit, naplánujeme termín online schůzky s Katiou.

* Po úspěšném vyhodnocení 1. kola Tě pozveme na osobní pohovor, jehož cílem je zjistit, jestli je tato pozice pro Tebe ta pravá a zda by ses cítil/a dobře v našem týmu.

* Jakmile úspěšně zvládneš obě kola výběrového řízení, dostaneš od nás pracovní nabídku a domluvíme se na termínu začátku školení.

Jak vypadá zaučení?

* Školit Tě bude naše kolegyně Katia, která Ti krok za krokem vše vysvětlí a ukáže naše interní procesy a postupy. Spolu s ostatními členy týmu Ti poskytne plnou podporu nejen na začátcích.

* Čekají Tě také schůzky se zástupci našich týmů, abys lépe porozuměl/a celé šíři služby a mohl/a s jistotou poskytnout poradenství i klientům.

* Až se zorientuješ, představíme Tě našim partnerům a převezmeš si postupně veškerou agendu. Důležité je mít jasnou představu o tom, co v rámci našich služeb nabízíme, a umět přesvědčivě prezentovat naše portfolio.

Jak vypadá běžný den?

* Během dne budeš hlavně komunikovat s klienty přes emaily, telefonáty nebo zprávy, zpracovávat jejich poptávky a sdílet s nimi důležité informace o událostech a změnách, abychom si správně nastavili očekávání a předešli nedorozuměním.

* Občas vyrazíš i do terénu na prohlídku apartmánů nebo přivítat business hosty a předat jim klíče.

* Součástí tvé práce bude také přidávání nových nabídek na partnerské platformy, správa rezervací v interním systému a administrativa spojená s pobyty klientů.

Detaily o našem týmu dočteš přímo na našem webu (https://www.blahobyty.cz)

Těšíme se na Tebe!
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: StartupJobs.com s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 38 000 Kč - 48 000 Kč
    Nabídka přidána: 14. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy StartupJobs.com s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě StartupJobs.com s.r.o. ještě dnes.
0.1300