Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty

Informace
Baví tě každodenní kontakt s lidmi a rád/a pracuješ s čísly, tabulkami a daty? Chceš být tím/tou, kdo zajistí, že naši business klienti a zahraniční partneři vždy dostanou tu nejlepší zkušenost?
Pak by ti role Specialist(k)y prodeje ubytování mohla perfektně sednout! ⭐
Už deset let spravujeme prémiové apartmány Prague Days (https://praguedays.com/) v srdci Prahy a posouváme hranice hospitality. Do našeho obchodního týmu hledáme parťáka, kterému svěříme komunikaci a vytváření optimálních nabídek pro naše B2B klienty, jako jsou filmové produkce, agentury nebo mezinárodní společnosti.
Co Tě čeká?
* Staneš se klíčovou osobou pro naše klienty a poskytneš jim profesionální péči a poradenství
* Budeš zpracovávat příchozí poptávky na ubytování
* Postaráš se o výběr apartmánů a přípravu cenových nabídek
* Budeš odpovědný/á za zakládání nových listingů na B2B platformách
* Občas vyrazíš do terénu na prohlídku nebo osobní předání apartmánu
* Budeš úzce spolupracovat napříč týmy pro naplnění přání a požadavků klientů
* Postaráš se o průběžnou administrativu spojenou s pobyty
Jak si Tě představujeme?
* Jsi důkladný/á, pečlivý/á a dáváš si záležet na kvalitě svého výstupu
* Máš alespoň 1 rok zkušenosti na relevantní administrativní pozici
* Komunikace a profesionální vystupování je tvou silnou stránkou
* Umíš efektivně organizovat svůj čas a v rozdělané práci máš přehled
* Máš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a snadno se dorozumíš anglicky (ať už jde o e-maily, telefonáty nebo schůzky)
* Jsi samostatný/á, ale nebojíš se zeptat, když Ti něco není jasné
* Umíš si poradit s daty a moderními online nástroji
A co na oplátku nabízíme Tobě?
* Dlouhodobou spolupráci
* Odměnu 38 000 Kč - 45 000 Kč
* 5 týdnů dovolené
* Pracovní dobu pondělí–pátek
* Hybridní roli spojující práci v kanceláři a častým působením v terénu
* Budeš pracovat v super týmu pod skvělou vedoucí Katiou
* Odpovědnost za celou agendu a její směřování, ne pouhé plnění úkolů
* Naučíš se komunikovat jako profesionál a aktivně si procvičíš angličtinu
* Plně hrazenou MultiSportku nebo mobilní tarif a slevy na Alze
* Každé úterý ovocné bedýnky v kanceláři
* Pravidelné firemní akce jako snídaně, grilovačky, pikniky nebo sportovní dny
* Slevu 15 % na ubytování na praguedays.com
Zajímá tě víc?
Jak probíhá výběrové řízení?
Ahoj, já jsem Viki z HR a budu Tě provázet celým výběrkem
Nejprve si spolu zavoláme, sladíme si základní očekávání a já Ti přiblížím, co tato pozice obnáší. Ráda Ti zodpovím veškeré Tvé dotazy a pokud to bude dobrý fit, naplánujeme termín online schůzky s Katiou.
* Po úspěšném vyhodnocení 1. kola Tě pozveme na osobní pohovor, jehož cílem je zjistit, jestli je tato pozice pro Tebe ta pravá a zda by ses cítil/a dobře v našem týmu.
* Jakmile úspěšně zvládneš obě kola výběrového řízení, dostaneš od nás pracovní nabídku a domluvíme se na termínu začátku školení.
Jak vypadá zaučení?
* Školit Tě bude naše kolegyně Katia, která Ti krok za krokem vše vysvětlí a ukáže naše interní procesy a postupy. Spolu s ostatními členy týmu Ti poskytne plnou podporu nejen na začátcích.
* Čekají Tě také schůzky se zástupci našich týmů, abys lépe porozuměl/a celé šíři služby a mohl/a s jistotou poskytnout poradenství i klientům.
* Až se zorientuješ, představíme Tě našim partnerům a převezmeš si postupně veškerou agendu. Důležité je mít jasnou představu o tom, co v rámci našich služeb nabízíme, a umět přesvědčivě prezentovat naše portfolio.
Jak vypadá běžný den?
* Během dne budeš hlavně komunikovat s klienty přes emaily, telefonáty nebo zprávy, zpracovávat jejich poptávky a sdílet s nimi důležité informace o událostech a změnách, abychom si správně nastavili očekávání a předešli nedorozuměním.
* Občas vyrazíš i do terénu na prohlídku apartmánů nebo přivítat business hosty a předat jim klíče.
* Součástí tvé práce bude také přidávání nových nabídek na partnerské platformy, správa rezervací v interním systému a administrativa spojená s pobyty klientů.
Detaily o našem týmu dočteš přímo na našem webu (https://www.blahobyty.cz)
Těšíme se na Tebe!
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: StartupJobs.com s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 38 000 Kč - 48 000 Kč Nabídka přidána: 14. 11. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Specialist(k)a péče o B2B klienty | Blahobyty?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy StartupJobs.com s.r.o..