Sociální pracovník
Směnnost: Pružná pracovní doba
Min. požadované vzdělání: Vyšší odborné
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízená mzda: 28 000 - 40 000 Kč/měsíc
Požadavky:
- vzdělání VOŠ nebo VŠ v oboru sociální práce nebo péče (či jiné kvalifikační předpoklady stanovené v § 110, §116 a § 120 zák. č. 108/2006 Sb. o sociálních službách),
- bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost,
- praktické zkušenosti z oblasti sociální práce, sociální péče nebo správních činností ve veřejné správě vítány,
- komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce),
- znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B vítáno,
- schopnost a ochota dále se vzdělávat (další vzdělávání pracovníků v sociálních službách).
Informace o pracovním místě:
- druhem práce je poskytování uživatelům sociálně-právní poradenství a pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí, zejména pomoc při vyřizování běžných záležitostí vyplývajících z individuálních plánů, pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou a pomoc a podpora při dalších aktivitách podporujících sociální začleňování osob, včetně uplatňování zákonných nároků pohledávek; dále pak zabezpečení 24-hodinového provozu v rámci rozpisu služeb Domova, provádění odborné sociální práce, vedení individuálních plánů klientů, vedení kroužku pro školní a předškolní děti,
- pracovní poměr na dobu neurčitou,
- místem výkonu práce Domov pro matky s dětmi v Políkně,
- platové zařazení - 10. třída a k tomu osobní příplatek dle dosahovaných pracovních výsledků či možnost odměny,
- stabilní zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování a na penzijní pojištění, flexi pass, sick days a další), možnost profesního růstu (vzdělávání v oboru).
Předpoklady k podání přihlášky do výběrového řízení:
Přihlášku může podat občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR starší 18 let, který je svéprávný, bezúhonný a zdravotně způsobilý, ovládá úřední jazyk a splňuje výše uvedené předpoklady pro dané pracovní místo úředníka.
Obsah, přílohy, způsob a termín podání přihlášky:
Přihláška musí obsahovat, na jaké pracovní místo zájemce přihlášku podává, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo dokladu totožnosti, datum a podpis zájemce.
K přihlášce se připojí:
- strukturovaný životopis obsahující dosavadní praxi, odborné znalosti a dovednosti týkající se požadovaných správních činností,
- motivační dopis,
- kopie výpisu z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání (výpis z RT a úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším vzdělání se dokládá před případným nástupem).
Přihlášky se podávají na podatelně MěÚ nebo zasílají na adresu:
Městský úřad Jindřichův Hradec
Klášterská 135/II
Jindřichův Hradec
PSČ 377 01
Přihlášky na předepsaném tiskopise (viz příloha) je nutné podat v zalepené obálce označené "Neotvírat - VŘ - pracovní místo - DMD" nejpozději do pátku 18. července 2025 do 10.00 hod.
https://www.jh.cz/redakce/index.php?lanG=cs&clanek=274238&slozka=273926&as4uOriginalDomain=www.jh.cz&as4u_protocol=https&ConfirmCookie=agree_all&ConfirmCookieA=yes&ConfirmCookieS=yes&detail_claim=255955&
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Město Jindřichův Hradec Lokalita: Jindřichův Hradec Pracovní pozice: Sociální pracovník Směnnost práce Pružná pracovní doba Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 28 000 - 40 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 2. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Sociální pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sociální pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Jindřichův Hradec.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28 000 - 40 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Jindřichův Hradec.