Service Level Manager

Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.
Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.
Do našeho týmu hledáme Service Level Manager, který bude zodpovědný za nastavení, řízení a rozvoj procesů, jejich optimalizaci a neustálé zlepšování v souladu se strategií organizace.
Druh PPV
* Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
Pracoviště
* V Celnici 1028/10, 110 00 Praha – Nové Město
Možný nástup
* Ihned, nebo dle dohody
Požadované vzdělání
* Minimálně SŠ s maturitou
Pracovní náplň:
* Správa a rozvoj procesu Service Level Management v rámci organizace
* Spolupráce na návrhu a nastavení ITSM nástroje pro SLM
* Tvorba a správa katalogu služeb a kontrola dokumentace služeb
* Vyjednávání a správa SLA, OLA a UC mezi poskytovateli a odběrateli služeb
* Dohled nad plněním sjednaných SLA a kvalitou poskytovaných služeb
* Vyhodnocování služeb, příprava a prezentace reportů o jejich plnění
* Organizace pravidelných revizí služeb a iniciace nápravných opatření
* Spolupráce s procesy Demand, Incident, Change a Configuration Management
* Podpora vlastníků služeb a edukace uživatelů ohledně SLA a poskytovaných služeb
* Aktivní účast na zlepšování procesů a optimalizaci poskytovaných služeb
Předpoklady pro tuto roli
Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v některé z níže uvedených oblastí:
Znalosti a dovednosti
* Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení služeb
* Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších rámcích řízení IT (COBIT, ISO/IEC 20000 výhodou)
* Schopnost definovat, vyjednávat a spravovat SLA, OLA a UC
* Znalost metod a nástrojů pro měření výkonnosti služeb, reporting a vyhodnocování KPI
* Schopnost porozumět potřebám byznysu a převést je do konkrétních parametrů služeb
* Orientace v procesech ITSM (Service Catalogue, Demand, Incident, Problem, Change, Configuration Management)
* Schopnost koordinovat a komunikovat s poskytovateli i odběrateli služeb
* Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
* Znalost projektového řízení výhodou
Praktické zkušenosti
* Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
* Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
* Service Level Manager, nebo
* IT Service Manager / Process Manager, nebo
* Incident / Problem / Change Manager, nebo
* Service Catalogue Manager, nebo
* Configuration Manager, nebo
* jiná role spojená s řízením IT služeb a SLA
* Průkazná zkušenost s návrhem a řízením IT služeb
* Zkušenost s definicí, vyjednáváním a správou SLA/OLA/UC
* Zkušenost s vyhodnocováním kvality služeb a reportingem
* Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA
Osobnostní profil
* Samostatnost a zodpovědnost
* Silné komunikační a vyjednávací schopnosti
* Odolnost vůči stresu
* Schopnost vést tým a dotahovat úkoly do konce
* Týmová spolupráce a respekt k ostatním
Nabízíme:
* 6 týdnů dovolenou
* Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
* Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
* Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
* Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
* Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
* Volnočasovou kartu MultiSport
* Tankovací kartu OMV
* Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
IT ředitel / manažer, Project manager IT - elektro, Procesní inženýr, Quality Manager
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Správa železnic, státní organizace Lokalita: Praha Pracovní pozice: Service Level Manager Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 27. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Service Level Manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Service Level Manager?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správa železnic, státní organizace.