Sekretářka – stabilní společnost v oblasti prodeje nákladních vozidel

Informace
Pro našeho klienta, firmu působící v oblasti prodeje nákladních vozidel, hledáme spolehlivou a samostatnou sekretářku. Pokud máte organizační schopnosti, zkušenosti s administrativou a jste aktivní řidič, tato pozice je pro vás ideální!
Náplň práce:
Vystavování faktur a příprava smluv
Administrativa spojená s prodejem automobilů
Zajišťování drobných nákupů, vyřizování záležitostí na úřadech a inspektorátech
Plnění dalších úkolů dle pokynů vedení společnosti
Pracovní doba:
Po–Pá: 7:00 – 15:30 (možnost pozdějšího začátku po domluvě)
Co od vás očekáváme
Praxe na administrativní pozici, zkušenosti vítány
Znalost účetnictví (nebudete vést účetnictví, ale orientace je výhodou)
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Spolehlivost, pečlivost, samostatnost
Co vám nabízíme
Stabilní pracovní zázemí
Přátelský kolektiv
Možnost dlouhodobé spolupráce
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ADECCO spol. s r.o. Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Sekretářka – stabilní společnost v oblasti prodeje nákladních vozidel Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 21. 11. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Sekretářka – stabilní společnost v oblasti prodeje nákladních vozidel: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sekretářka – stabilní společnost v oblasti prodeje nákladních vozidel?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..