Samostatný referent oddělení podatelny a spisovny
Požadavky: Vaší zodpovědností bude
• podílet se na výkonu spisové služby v souladu s právními předpisy a národními standardy v oblasti archivnictví,
• pracovat v elektronickém systému spisové služby,
• podílet se na předarchivní péči o dokumenty,
• spolupracovat na tvorbě souvisejících interních předpisů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• minimálně SŠ s maturitou (obor informační služby výhodou),
• dobrou znalost aplikací Microsoft Office,
• aktivní přístup k práci a zodpovědnost,
• komunikační a organizační schopnosti,
• schopnost pracovat samostatně i v týmu,
• chuť učit se nové věci.
Výhodou bude, pokud budete mít
• praxi na obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout
• zajímavou, odbornou a perspektivní práci na u českého, stabilního a dlouhodobě prověřeného zaměstnavatele HPP (37,5 hodin týdně),
• práci v přátelském kolektivu,
• Nabízíme motivující finanční ohodnocení, k tomu 13. mzdu a celou řadu dalších benefitů (například stravenky, FlexiPass v hodnotě 10.000 Kč/rok)
• 5 týdnů dovolené, 4 dny osobní volno,
• příspěvek na stravování a penzijní připojištění, flexi pass,
• pracovní smlouvu na rok s výhledem prodloužení na dobu neurčitou,
• Nabízíme možnost průběžného vzdělávání a dalšího osobního rozvoje.
Místo výkonu práce: Praha 4
Nástup 1. 10. 2025 nebo dle dohody
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Samostatný referent oddělení podatelny a spisovny Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 34000 - 40000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 12. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Samostatný referent oddělení podatelny a spisovny: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Samostatný referent oddělení podatelny a spisovny?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 34000 - 40000 Kč za měsíc.