Sales/admin support pro collaboration tým

Praha

Do našeho collaboration oddělení hledáme novou kolegyni/kolegu, který se stane administrativní a organizační podporou pro svůj tým a zároveň pro naše zákazníky.

Naše prostředí stavíme na collaboration řešení Cisco webex, která umožňují kolegům a zákazníkům efektivně komunikovat, sdílet informace a spolupracovat odkudkoli. Tvým úkolem bude stát se klíčovým kontaktem pro naše zákazníky a zároveň budeš pomáhat svým kolegům s přípravami nabídek, konfigurací webex zařízení, koordinací technických instalací a dalšími činnostmi. Pokud tě baví technologie, máš chuť komunikovat s lidmi, jsi pečlivý a nevadí ti administrativa, pak je tato role přesně pro tebe.

Co tě u náš čeká?



  • Práce s nástroji vendora určenými pro nákup, obnovu/ukončení či modifikaci služeb (např. Cisco CCW/CCW-R) – konfigurace zařízení na míru zákazníka přes webové rozhraní vendora.
  • Práce s informačním systémem společnosti MS Navision – příprava objednávek a interních zakázek
  • Proaktivní monitoring využívání předplacených služeb a příprava podkladů pro jejich modifikaci či prodloužení
  • Zodpovědnost za řešení nestandardních případů s výrobcem
  • Intenzivní spolupráce s technickým presales oddělením a sales oddělením
  • Příprava podkladů pro nabídky (BoM)
  • Korekce textu nabídkových dokumentů
  • Příprava a překlad katalogových listů výrobce do českého jazyka
  • Zprocesování interních objednávek
  • Koordinace týmů pro doručení služby zákazníkovi (instalace videokonferenčních zařízení a jejich zprovoznění)
  • Evidence majetku
  • Příprava podkladů pro fakturaci
  • Komunikace směrem k zákazníkovi
  • Odpovídá za administraci služeb collaboration týmu (videokonference formou služby – 4VIDEO)




Co bys měl umět a znát?



  • Min. středoškolské vzdělání
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • MS Office – Excel, Word a Power Point pokročilá úroveň
  • Schopnost pracovat jak samostatně, tak v rámci týmu
  • schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
  • Zaměření na zákazníka
  • Loajalita ke společnosti
  • Český jazyk na úrovni rodilý mluvčí slovem i písmem. Anglický jazyk slovem i písmem


A co ti můžeme nabídnout?



  • Stravenkový paušál
  • Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
  • Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost
  • Work life balance nám není cizí
  • Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
  • Roční kupon na MHD
  • Výuku anglického jazyka
  • Možnost multisport karty
  • Vouchery na dentální hygienu


Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Činnosti dle nařízení vlády 194/2022 Sb. - elektrotechnik dle §6 (dříve vyhláška 50/1978 Sb.)



Benefity


  • Cafeterie
  • Dovolená 5 týdnů
  • Jazykové kurzy
  • Multisport karta
  • Pitný režim
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Sick days
  • Mobilní telefon
  • Zaměstnanecké půjčky
  • Jízdní výhody

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: ALEF Distribution CZ, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Sales/admin support pro collaboration tým
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 11. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Sales/admin support pro collaboration tým: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sales/admin support pro collaboration tým?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ALEF Distribution CZ, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Sales/admin support pro collaboration tým ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ALEF Distribution CZ, s.r.o. ještě dnes.
0.1177