Sales/admin support pro collaboration tým
Do našeho collaboration oddělení hledáme novou kolegyni/kolegu, který se stane administrativní a organizační podporou pro svůj tým a zároveň pro naše zákazníky.
Naše prostředí stavíme na collaboration řešení Cisco webex, která umožňují kolegům a zákazníkům efektivně komunikovat, sdílet informace a spolupracovat odkudkoli. Tvým úkolem bude stát se klíčovým kontaktem pro naše zákazníky a zároveň budeš pomáhat svým kolegům s přípravami nabídek, konfigurací webex zařízení, koordinací technických instalací a dalšími činnostmi. Pokud tě baví technologie, máš chuť komunikovat s lidmi, jsi pečlivý a nevadí ti administrativa, pak je tato role přesně pro tebe.
Co tě u náš čeká?
- Práce s nástroji vendora určenými pro nákup, obnovu/ukončení či modifikaci služeb (např. Cisco CCW/CCW-R) – konfigurace zařízení na míru zákazníka přes webové rozhraní vendora.
- Práce s informačním systémem společnosti MS Navision – příprava objednávek a interních zakázek
- Proaktivní monitoring využívání předplacených služeb a příprava podkladů pro jejich modifikaci či prodloužení
- Zodpovědnost za řešení nestandardních případů s výrobcem
- Intenzivní spolupráce s technickým presales oddělením a sales oddělením
- Příprava podkladů pro nabídky (BoM)
- Korekce textu nabídkových dokumentů
- Příprava a překlad katalogových listů výrobce do českého jazyka
- Zprocesování interních objednávek
- Koordinace týmů pro doručení služby zákazníkovi (instalace videokonferenčních zařízení a jejich zprovoznění)
- Evidence majetku
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Komunikace směrem k zákazníkovi
- Odpovídá za administraci služeb collaboration týmu (videokonference formou služby – 4VIDEO)
Co bys měl umět a znát?
- Min. středoškolské vzdělání
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- MS Office – Excel, Word a Power Point pokročilá úroveň
- Schopnost pracovat jak samostatně, tak v rámci týmu
- schopnost organizovat si čas a zvládat více úkolů najednou
- Zaměření na zákazníka
- Loajalita ke společnosti
- Český jazyk na úrovni rodilý mluvčí slovem i písmem. Anglický jazyk slovem i písmem
A co ti můžeme nabídnout?
- Stravenkový paušál
- Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
- Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost
- Work life balance nám není cizí
- Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
- Roční kupon na MHD
- Výuku anglického jazyka
- Možnost multisport karty
- Vouchery na dentální hygienu
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Činnosti dle nařízení vlády 194/2022 Sb. - elektrotechnik dle §6 (dříve vyhláška 50/1978 Sb.)
Benefity
- Cafeterie
- Dovolená 5 týdnů
- Jazykové kurzy
- Multisport karta
- Pitný režim
- Vzdělávací kurzy a školení
- Sick days
- Mobilní telefon
- Zaměstnanecké půjčky
- Jízdní výhody
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ALEF Distribution CZ, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Sales/admin support pro collaboration tým Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Sales/admin support pro collaboration tým: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Sales/admin support pro collaboration tým?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ALEF Distribution CZ, s.r.o..