Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat

Hledáme člověka, co má rendering v ruce a chce šahat na jádro. Žádné pozlátko, ale velké scény, hodně objektů a kód, který musí jet hladce. Budeš rozšiřovat vlastní engine, řešit světla, animace, terén, vegetaci a performance. Vycházíme z článků a paperů, ale často si cestu prošlapeme sami. Když tě baví C++ a reálný realtime, sedneme si.
Náplň práce:
* Vývoj a rozšiřování jádra grafického enginu v C++.
* Přidávání a ladění funkcionalit, například osvětlovací techniky, animační systém postav, decal a particle systémy, rendering terénů a vegetace.
* Implementace algoritmů podle odborných publikací i tvorba vlastních in-house řešení.
* Spolupráce s dalšími týmy, testy, dokumentace a průběžné vzdělávání v oblasti grafiky a vizualizačních systémů.
*
* Ukázky typů projektů:
* Vizualizace UAV a senzorových dat ve scénách řádově stovek kilometrů, se stovkami milionů stromů, statisíci unikátních budov a dalšími objekty, tisíci dopravních prostředků a velkým množstvím deterministicky řízených chodců.
* Sférická projekce s replikami pozorovacích zařízení a vysokým počtem zničitelných budov v jednom rozsáhlém území.
* Simulace fyzikálního šíření plynů a radiačních jevů pro speciální scénáře.
*
* Kam můžeš přispět navíc:
* Nástroje pro obsahový tým, například konverze terénních dat a tvorba zničitelných objektů.
* Fyzika, destrukce budov, krátery, balistika a letové modely.
* Vykreslování 2D a 3D mapových prvků.
* Spolupráce na zvukových systémech.
Požadujeme:
* Praktické zkušenosti s real time renderingem a vizualizačními systémy, dobrý přehled v počítačové grafice.
* Profesionální znalost C++.
* Orientace ve vývojových nástrojích a principech softwarového vývoje.
* SŠ nebo VŠ v IT či příbuzném oboru.
* Plynulá angličtina.
*
* Výhodou:
* LUA, HLSL a další skriptovací jazyky.
* Výpočty průsečíku paprsku s komplexní geometrií.
* Znalost technik jako deferred shading, SSAO a příbuzných postupů.
* Optimalizace výkonu na CPU i GPU.
* Zkušenost s enginy typu Unity či Unreal.
* Animace, mapové projekce, práce se zvukem.
* Vulkan API.
Nabízíme:
* 13. plat.
* 25 dní dovolené.
* Stravenkový paušál a příspěvek na stravování.
* Pravidelné roční navyšování mzdy.
* Občerstvení na pracovišti, káva, čaj, ovoce, sušenky.
* Flexibilní pracovní doba.
* Home office.
* Možnost služebních cest do zahraničí.
* Dva monitory a velmi výkonný PC.
* Tým pohodářů.
* Zvýhodněné tarify pro zaměstnance a jejich rodiny.
* Parkování ve vnitrobloku.
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
SW architekt, Programátor, C++ vývojář, Embedded vývojář
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
120 000–170 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o. Lokalita: Brno Pracovní pozice: Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 170000 Kč Nabídka přidána: 23. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 170000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..