Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat (120 - 170.000 Kč)

Brno-město


Hledáme člověka, co má rendering v ruce a chce šahat na jádro. Žádné pozlátko, ale velké scény, hodně objektů a kód, který musí jet hladce. Budeš rozšiřovat vlastní engine, řešit světla, animace, terén, vegetaci a performance. Vycházíme z článků a paperů, ale často si cestu prošlapeme sami. Když tě baví C++ a reálný realtime, sedneme si.



* Vývoj a rozšiřování jádra grafického enginu v C++.

* Přidávání a ladění funkcionalit, například osvětlovací techniky, animační systém postav, decal a particle systémy, rendering terénů a vegetace.

* Implementace algoritmů podle odborných publikací i tvorba vlastních in-house řešení.

* Spolupráce s dalšími týmy, testy, dokumentace a průběžné vzdělávání v oblasti grafiky a vizualizačních systémů.

*

* Ukázky typů projektů:

* Vizualizace UAV a senzorových dat ve scénách řádově stovek kilometrů, se stovkami milionů stromů, statisíci unikátních budov a dalšími objekty, tisíci dopravních prostředků a velkým množstvím deterministicky řízených chodců.

* Sférická projekce s replikami pozorovacích zařízení a vysokým počtem zničitelných budov v jednom rozsáhlém území.

* Simulace fyzikálního šíření plynů a radiačních jevů pro speciální scénáře.

*

* Kam můžeš přispět navíc:

* Nástroje pro obsahový tým, například konverze terénních dat a tvorba zničitelných objektů.

* Fyzika, destrukce budov, krátery, balistika a letové modely.

* Vykreslování 2D a 3D mapových prvků.

* Spolupráce na zvukových systémech.


Nabídka: * 13. plat.

* 25 dní dovolené.

* Stravenkový paušál a příspěvek na stravování.

* Pravidelné roční navyšování mzdy.

* Občerstvení na pracovišti, káva, čaj, ovoce, sušenky.

* Flexibilní pracovní doba.

* Home office.

* Možnost služebních cest do zahraničí.

* Dva monitory a velmi výkonný PC.

* Tým pohodářů.

* Zvýhodněné tarify pro zaměstnance a jejich rodiny.

* Parkování ve vnitrobloku.


Požadavky: * Praktické zkušenosti s real time renderingem a vizualizačními systémy, dobrý přehled v počítačové grafice.

* Profesionální znalost C++.

* Orientace ve vývojových nástrojích a principech softwarového vývoje.

* SŠ nebo VŠ v IT či příbuzném oboru.

* Plynulá angličtina.

*

* Výhodou:

* LUA, HLSL a další skriptovací jazyky.

* Výpočty průsečíku paprsku s komplexní geometrií.

* Znalost technik jako deferred shading, SSAO a příbuzných postupů.

* Optimalizace výkonu na CPU i GPU.

* Zkušenost s enginy typu Unity či Unreal.

* Animace, mapové projekce, práce se zvukem.

* Vulkan API.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Brno-město
    Pracovní pozice: Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat (120 - 170.000 Kč)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 120000 - 170000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 22. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat (120 - 170.000 Kč): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat (120 - 170.000 Kč)?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 120000 - 170000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Render vývojář C++, jádro enginu, HO/remote, 13. plat (120 - 170.000 Kč) ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1148