Remote HR support with French, 42 - 44 000 CZK/m.


POPIS POZICE:
Do you speak advanced French? Do you have experience from customer service and are you interested in HR? Would you like to work from home?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- First point of contact for employees and managers via phone, email or chat
- Log contacts into case management system
- Resolve queries by referring to documentation such as frequently asked questions and standard operating procedures
- Escalate queries that cannot be resolved
- Identify gaps in the supporting documentation and cooperate on improvement of processes
- Reporting
Start: asap
Location: Prague 8 and home office/fully remote
Contract for one year with possibility of prolongation.
Working schedule: full time (40 h/w)
BENEFITY:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers/home office allowance
- Multisport card
POŽADAVKY:
- Fluent English and advanced French (B2)
- Previous experience with customer service
- Solid command of MS Excel and Word
- Willingness to work in shifts
- Pro-active and communicative personality
- Necessary to work in the Czech Republic
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: Konzultant Pracovní pozice: Remote HR support with French, 42 - 44 000 CZK/m. Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 42 000 - 44 000 / za měsíc Nabídka přidána: 3. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Remote HR support with French, 42 - 44 000 CZK/m.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Remote HR support with French, 42 - 44 000 CZK/m.?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 42 000 - 44 000 / za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Konzultant