Oznámení o vyhlášení výběrového řízení č. 2025/72
SMOL/537353/2025/OKTA/PER/Dvo
Funkce:
registrační pracovník/pracovnice
Odbor/Oddělení:
odbor živnostenský/oddělení registrace
Druh práce:
výkon ucelených agend v rámci působnosti statutárního města Olomouce zařazených v odboru živnostenském
Místo výkonu:
území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída:
10. platová třída (33.280 – 35.770,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle §3); možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr:
doba neurčitá
Zákonné předpoklady:
- státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
- dosažení věku 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- znalost českého jazyka
- splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Požadovaná kvalifikace:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Jiné požadavky:
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- samostatnost
- flexibilita
- schopnost jednat s lidmi
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
- příjem ohlášení živnosti a žádostí o vydání koncese, včetně oznámených změn
- posuzování splnění všeobecných a zvláštních podmínek provozování živnosti
- vydávání výpisů z živnostenského rejstříku
- vedení správního řízení ve věci:
- rozhodnutí o udělení koncese
- rozhodnutí o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo o tom, že ohlašovatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění
- zrušení živnostenského oprávnění v případě zjištění, že zápis do živnostenského rejstříku byl proveden v rozporu se zákonem
- změny rozsahu předmětu podnikání a podmínek provozování živnosti rozhodnutím o změně rozhodnutí o udělení koncese
- zrušení živnostenského oprávnění
- zrušení živnostenského oprávnění na návrh orgánu státní správy vydávajícího stanovisko
- uživatelské činnosti v živnostenském rejstříku (provádění zápisů, informování podnikatelů o provedených zápisech)
- vyměřování správních poplatků
- uživatelské práce v aplikaci IS RŽP, e-spis a Agendio (pořizování případů, sledování stavu pohledávek a případně předávání případů k vymáhání)
- vedení evidence pohledávek včetně zasílání upomínek
- kontrolování rozpracovaných případů, zpracovávání avíz na osoby a na subjekty, vyznačování, kontrolování a zpracovávání upozornění a přijatých usnesení z veřejného rejstříku v IS RŽP
- kontrolování vyřízených dokumentů a uzavřených spisů a předávání do příruční spisovny
- vedení evidence zemědělských podnikatelů a vydávání osvědčení o zápisu do evidence, provádění změn, přerušení zemědělského podnikání a rozhodování o vyřazení podnikatelů z této evidence
Co Vám můžeme nabídnout:
- jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
- možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
- 3 dny volna dobrovolnictví za mimořádných situací (povodně aj.)
- příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
- zaškolení zkušeným mentorem
- pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
- služební mobilní telefon/SIM karta
- benefitní programy mobilních operátorů
- Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
- příspěvek na některé formy penzijního spoření
- řadu dalších benefitních programů magistrátu
- interní jazykové kurzy
Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
- jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- název pozice a číslo VŘ
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
Lhůta pro podání přihlášky:
5. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (*********@**********)
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
*Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Upozorňujeme, že podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
- úředník může být členem řídícího nebo kontrolního orgánu právnické osoby provozující podnikatelskou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, jehož je zaměstnancem,
- úředník může vykonávat jinou výdělečnou činnost jen s předchozím písemným souhlasem územního samosprávného celku, u něhož je zaměstnán (toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku).
datum vyvěšení: 20. 11. 2025
datum sejmutí: 08. 12. 2025
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Statutární město Olomouc Lokalita: Pracovní pozice: REGISTRAČNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33-36 Kč Nabídka přidána: 20. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce REGISTRAČNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE: Často kladené otázky
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33-36 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.