Referentka správy nemovitostí - hlavní pracovní poměr
Informace
Jsme stabilní česká společnost, dlouhodobě působící na trhu. Specializujeme se na služby ve správě nemovitostí, spravování našich administrativních budov.
Do našeho týmu hledáme posilu „Referentku správy nemovitostí“ na kterou se budeme moci plně spolehnout!
Co Vás na této pozici čeká?
• úzká spolupráce s účtárnou
• spolupráce se 4 našimi společnostmi v rámci faktur, jejich příprava a registrace, hotovostní pokladny
• budete nápomocná v rámci DPH, auditů a účetních závěrkách
• správa datových schránek
• na starosti bude i vozový park
• řešení pojistných událostí na budovách
• komunikace s nájemci a dodavateli
• zajištění úklidových prostředků, kancelářských prostředků, občerstvení a kávy pro zaměstnance
• správa archivu pro faktury a výpisy
• zpracovávání ad hoc aktivit souvisejících s naším každodenním provozem
• administrativní podpora v programu Revisio
Co od vás očekáváme
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
• ukončené SŠ vzdělání
• základní znalosti účetnictví výhodou
• dobrá znalost práce na PC (MS Office: Word, Excel, Outlook…..) a smysl pro nové moderní technologie např. AI
• nebát se pracovat v systému ESO, Revisio
• být proaktivní člověk, který pracuje samostatně a můžeme se na něj plně spolehnout
• nebojí se nových věcí a rychle se je učí
• být týmovým hráčem – v našem malém týmu sdílíme spoustu informací a hledáme někoho, kdo bude naladěn na „stejnou notu“ a bude kopat za náš tým a za společnost
• pečlivost, důslednost, diskrétnost
Co vám nabízíme
A co můžeme nabídnout
• zázemí menší přátelské firmy, zajímavou a různorodou práci, dobrou dopravní dostupnost, adekvátní mzdu.
• zajímavou a dynamickou práci
• pracovní smlouva na dobu určitou / neurčitou
• práci na plný úvazek
• vzdělávací kurzy, školení
• společné akce
• notebook a mobilní telefon
• 5-týdnů dovolené v kalendářním roce
• čtvrtletní prémie po splnění svých cílů a úkolů
• stravenkový paušál za odpracovanou dobu ve výši 100,- Kč/za směnu
• firemní jazykové kurzy AJ v pracovní době
• jídelna a kantýna v budově a výborná káva na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí s výbornou dopravní dostupností na Praze 3
• a samozřejmě projdete s námi zaškolovacím procesem, kde vše představíme a vysvětlíme, jak to má fungovat
A pokud jsme Vás oslovili, dejte nám o sobě vědět. Podrobněji si rádi o všem s Vámi popovídáme na osobní schůzce.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PragueInvest s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Referentka správy nemovitostí - hlavní pracovní poměr Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 41 000 - 43 700 Kč Nabídka přidána: 5. 6. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referentka správy nemovitostí - hlavní pracovní poměr: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referentka správy nemovitostí - hlavní pracovní poměr?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 41 000 - 43 700 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PragueInvest s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa