Referent zákaznického servisu (m/ž)

Praha hl.m.




Požadavky: Máš zkušenosti s péčí o zákazníky? Jsi komunikativní a baví tě administrativa? Rodinná společnost, specializující se na prodej pracovních oděvů, textilií a textilní management, rozšiřuje tým o Referenta zákaznického servisu (m/ž).

náplň práce

* práce s databází zákazníků - e-mailová a telefonická komunikace se stávajícím zákazníkem a péče o něj

* práce v systému SAP a interních programech

* administrativa (zpracování smluv, změn, požadavků)

* příprava podkladů pro fakturaci

* vyřizování reklamací

co vám nabídneme

* kvalitní zaučení

* 13. plat

* 5 týdnů dovolené

* stravovací paušál

* Sick Days

* příspěvek na důchodové pojištění ve výši až 2000 měsíčně

* mobilní tarif pro Tebe i rodinného příslušníka

* Multisport karta

* ovoce, káva a voda na pracovišti

* firemní akce

* pravidelnou pracovní dobu (po-čt: 8-17 hod, pá: 8-14.30 hod)

* místo výkonu práce: Praha - Horní Počernice

co od vás očekáváme

* min. SŠ vzdělání

* praxe v oblasti zákaznického servisu - péče o koncové zákazníky nebo firmy

* pokročilá znalost práce na PC (MS Office)

* pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní přístup, ochota učit se nové věci

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.



Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Referent zákaznického servisu (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent zákaznického servisu (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent zákaznického servisu (m/ž) ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.2003