Referent účetnictví II.

Trutnov


• účtování pokladních operací, zodpovědnost za peněžní hotovost,

• archivace - vedení spisovny LS,

• evidence nájemních smluv,

• evidence, přidělování a čerpání stejnokrojových součástí,

• evidence a účtování materiálů a drobného hmotného majetku,

• evidence přísně zúčtovatelných tiskopisů,

• evidenci došlé a odeslané pošty,

• zabezpečení podkladů pro mzdovou účtárnu (evidence docházky apod.).


Nabídka: • zajímavou a samostatnou práci,

• mzda dle kvalifikace kandidáta, roční odměny,

• systém benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, stravné, FKSP - osobní účet, 200 hodin dovolené).


Požadavky: • středoškolské (případně vysokoškolské) vzdělání ekonomického směru,

• odborná praxe nutná (podvojné účetnictví, odvod DPH),

• řidičský průkaz skupiny „B“,

• dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Outlook, Word, Excel, internet),

• osobní předpoklady: komunikativnost, důslednost, pečlivost, spolehlivost, loajalita, flexibilita,

• občanská a morální bezúhonnost.


Poznámka: Písemné nabídky včetně motivačního dopisu a strukturovaného životopisu zasílejte elektronicky na do 28. 9. 2025.

Pracovní místo je vhodné pro muže i ženy.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit, a to bez udání důvodu.}

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Referent účetnictví II.: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent účetnictví II.?

Práce je nabízena v lokalitě Trutnov.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent účetnictví II. ve městě Trutnov? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1141