Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI

Praha

Pracovní místo: referent správy majetku - platová třída 10, Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.310.09)

 

Pracovní smlouva se uzavírá na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,

                                                    se zkušební lhůtou 4 měsíce.

Místo výkonu práce je Praha.

 

TERMÍN NÁSTUPU: 1. červenec 2025 nebo dle dohody

 

Náplň práce:

Administrativní správa souboru nemovitého majetku ČOI v souvislosti s jeho užíváním, nabýváním a pronájmem, zejména: 

  • zabezpečování úhrad nájmů a výdajů za poskytované služby,
  • evidence smluv a komunikace s dodavateli služeb (voda, elektřina, plyn, teplo, svoz odpadu atd.),
  • kontrola faktur za poskytované služby včetně předepsaných záloh,
  • rozúčtování služeb jednotlivých dodavatelů energií nájemcům a uživatelům (včetně vystavování faktur),
  • zpracování ročních výkazů (o odpadech, o spotřebě paliv a energií).


Požadavky:

  • ukončený minimálně středoškolský stupeň vzdělání, nejlépe ekonomického směru,
  • administrativní dovednosti, velmi dobrá práce s PC, zejména MS Office,
  • analytické a logické myšlení,
  • aktivní přístup k práci, flexibilita, systematičnost, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ochota učit se novým věcem,
  • schopnost samostatného řešení úkolů, ale i týmové spolupráce,
  • komunikační dovednosti v mluveném i písemném projevu.


Výhodou je (není podmínkou přijetí):

  • praxe v oblasti správy majetku, nejlépe OSS,
  • znalost Ekonomického informačního systému JASU CS,
  • orientace v IS CRAB (Centrální registr administrativních budov),
  • znalost IS ENVITA (odpady),
  • znalost účetnictví, nejlépe OSS,
  • znalost zákonů souvisejících s problematikou majetku státu,
  • znalost práce v systému spisové služby GINIS.


Nabízíme:

  • stabilitu a zázemí moderní státní organizace, možnost dalšího vzdělávání,
  • pracoviště v centru Prahy,
  • platovou třídu 10 dle NV 341/2017 Sb. přílohy č.1, osobní příplatek


Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows - zejména MS Office


Požadované jazyky



  • Čeština
    (aktivní)


Benefity


  • Stravenky - v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.)
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Dovolená 5 týdnů
  • Sick days - 5 dnů za rok

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Česká obchodní inspekce
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 24790-35770 Kč
    Nabídka přidána: 11. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 24790-35770 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Česká obchodní inspekce.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Česká obchodní inspekce ještě dnes.
0.1244