Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI
Pracovní místo: referent správy majetku - platová třída 10, Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI (ID 1.310.09)
Pracovní smlouva se uzavírá na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
se zkušební lhůtou 4 měsíce.
Místo výkonu práce je Praha.
TERMÍN NÁSTUPU: 1. červenec 2025 nebo dle dohody
Náplň práce:
Administrativní správa souboru nemovitého majetku ČOI v souvislosti s jeho užíváním, nabýváním a pronájmem, zejména:
- zabezpečování úhrad nájmů a výdajů za poskytované služby,
- evidence smluv a komunikace s dodavateli služeb (voda, elektřina, plyn, teplo, svoz odpadu atd.),
- kontrola faktur za poskytované služby včetně předepsaných záloh,
- rozúčtování služeb jednotlivých dodavatelů energií nájemcům a uživatelům (včetně vystavování faktur),
- zpracování ročních výkazů (o odpadech, o spotřebě paliv a energií).
Požadavky:
- ukončený minimálně středoškolský stupeň vzdělání, nejlépe ekonomického směru,
- administrativní dovednosti, velmi dobrá práce s PC, zejména MS Office,
- analytické a logické myšlení,
- aktivní přístup k práci, flexibilita, systematičnost, odpovědnost, pečlivost, spolehlivost, ochota učit se novým věcem,
- schopnost samostatného řešení úkolů, ale i týmové spolupráce,
- komunikační dovednosti v mluveném i písemném projevu.
Výhodou je (není podmínkou přijetí):
- praxe v oblasti správy majetku, nejlépe OSS,
- znalost Ekonomického informačního systému JASU CS,
- orientace v IS CRAB (Centrální registr administrativních budov),
- znalost IS ENVITA (odpady),
- znalost účetnictví, nejlépe OSS,
- znalost zákonů souvisejících s problematikou majetku státu,
- znalost práce v systému spisové služby GINIS.
Nabízíme:
- stabilitu a zázemí moderní státní organizace, možnost dalšího vzdělávání,
- pracoviště v centru Prahy,
- platovou třídu 10 dle NV 341/2017 Sb. přílohy č.1, osobní příplatek
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Práce s PC - Windows - zejména MS Office
Požadované jazyky
Čeština
(aktivní)
Benefity
- Stravenky - v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.)
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Pružná pracovní doba
- Možnost home office
- Vzdělávací kurzy a školení
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days - 5 dnů za rok
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Česká obchodní inspekce Lokalita: Praha Pracovní pozice: Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 24790-35770 Kč Nabídka přidána: 11. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent správy majetku v Oddělení rozpočtu a správy majetku, Odbor ekonomický Ústředního inspektorátu ČOI?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 24790-35770 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Česká obchodní inspekce.