referent/referentka správy majetku

Praha hl.m.


- zpracovávání a příprava návrhů na uzavírání kupních a nájemních smluv, případně dalších smluv při disponování s nemovitým majetkem HMP, včetně výpovědí z nájmu

- kontrola dodržování smluvních závazků jak ze strany nájemců, tak ze strany příslušných správních firem

- příprava podkladů pro výběr žadatelů o pronájem či získání nemovitostí HMP

- vedení evidence pozemků (případně dalšího nemovitého majetku) a jejich využívání ve spolupráci se správními firmami

- provádění místních šetření

- vyřizování stížností, protestů, petic, oznámení a podnětů občanů a spolupráce při zajišťování informovanosti občanů v dané oblasti

- kontrolní činnost v rozsahu své působnosti, včetně návrhu řešení a opatření




Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)

• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna

• pracoviště v centru Prahy

• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring

• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením

• možnost využití Multisport karty

• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu

• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_SM_3101_VR95-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 28. 7. 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.




Požadavky: • vzdělání Bc./VOŠ

• znalost problematiky hospodaření s obecním majetkem včetně jeho komerčního využití

• znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365, internet)

• dobré komunikační schopnosti, dobrá úroveň písemného projevu

• pečlivost

Výhodou

• znalost zákona o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů

• znalost zákona o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

• znalost zákona o majetku



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Referent/referentka správy majetku: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka správy majetku?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici referent/referentka správy majetku ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1723