referent/referentka správy majetku
- zpracovávání a příprava návrhů na uzavírání kupních a nájemních smluv, případně dalších smluv při disponování s nemovitým majetkem HMP, včetně výpovědí z nájmu
- kontrola dodržování smluvních závazků jak ze strany nájemců, tak ze strany příslušných správních firem
- příprava podkladů pro výběr žadatelů o pronájem či získání nemovitostí HMP
- vedení evidence pozemků (případně dalšího nemovitého majetku) a jejich využívání ve spolupráci se správními firmami
- provádění místních šetření
- vyřizování stížností, protestů, petic, oznámení a podnětů občanů a spolupráce při zajišťování informovanosti občanů v dané oblasti
- kontrolní činnost v rozsahu své působnosti, včetně návrhu řešení a opatření
Nabídka: • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXJKIQ7/UD_vyberove-rizeni_HOM_referent_SM_3101_VR95-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 28. 7. 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.
Požadavky: • vzdělání Bc./VOŠ
• znalost problematiky hospodaření s obecním majetkem včetně jeho komerčního využití
• znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365, internet)
• dobré komunikační schopnosti, dobrá úroveň písemného projevu
• pečlivost
Výhodou
• znalost zákona o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona o majetku
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: referent/referentka správy majetku Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 23. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/referentka správy majetku: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka správy majetku?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..