Referent/referentka pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje"
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: VŠ magisterské
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc
- Zvláštní prémie
- Jiné výhodyPožadovaná dovednost:
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina BNabízená mzda: 33 280 - 38 570 Kč/měsíc
Na místo: referent pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na odboru sociálních věcí (pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou, rodičovskou dovolenou)
charakteristika vykonávané práce:
posuzování podmínek pro poskytování sociálních služeb při posuzování žádosti o registraci, rozhodování o registraci sociálních služeb, provádění kontrol plnění podmínek stanovených pro registraci a kontrol u osob, kterým nebylo vydáno rozhodnutí o registraci, nasvědčují-li skutečnosti tomu, že u těchto osob jsou poskytovány sociální služby bez oprávnění k jejich poskytování, vedení registru poskytovatelů sociálních služeb, zajištění činností souvisejících s poskytováním údajů o sociálních službách, podle kterých se sleduje jejich kapacita, způsob zabezpečení a nákladovost, poskytovateli sociálních služeb (vykazování), poskytování základního sociálního poradenství
Požadavky: dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
znalosti oboru zákon o sociálních službách, správní řád, zákon o kont
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11.
Termín nástupu: 1. 8. 2025
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, ovládá český jazyk
Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Olomoucký kraj Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: Referent/referentka pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje" Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33 280 - 38 570 Kč/měsíc Nabídka přidána: 1. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/referentka pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje": Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje"?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33 280 - 38 570 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Olomoucký kraj.