Referent/referentka

Olomouc
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc
    - Jiné výhody
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
  • Nabízená mzda: 33 280 - 38 570 Kč/měsíc

Výběrová řízení č. 2025/33
Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení
zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
-dosažení věku 18 let
-plná svéprávnost
-bezúhonnost
-znalost českého jazyka
-splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 - letou praxí v oboru
Obor: právo, technický, ekonomický
Praxe:
-praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou
-praxe u územního samosprávného celku výhodou
Jiné požadavky:
-počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem)
-základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
-znalosti z obchodněprávní problematiky výhodou
-orientace v legislativní oblasti
-kreativnost, analytičnost a adaptabilita
-dobré komunikační schopnosti
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-spolupráce na přípravě podkladů pro zadávací řízení
-vypracování procesní části zadávací dokumentace
-komplexní administrace zadávacích řízení v souladu se zákonem a vnitřním předpisem
-metodické řízení činnosti komise a pořizování protokolů z jednání
-spolupráce s externími organizacemi zajišťujícími zadávací řízení pro SMOl
-spolupráce s odborem dotačních projektů na podkladech pro dotační programy
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
-druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
-název pozice a číslo VŘ
-datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
Lhůta pro podání přihlášky: 23. 5. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
-datovou schránkou (ID: kazbzri)
-e-mailem ()
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Odpovědět na inzerát
    17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Odborný referent/referentka
Olomouc - Statutární město Olomouc
Investiční referent/referentka
- Přerov - Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace
REFERENT/REFERENTKA v Oddělení vyměřovacím I
Prostějov - Generální finanční ředitelství
Odborný stavební referent/referentka
Olomouc - Statutární město Olomouc
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
- Přerov - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Olomouc - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových - odloučené pracoviště Olomouc
Investiční referent Olomouc/Přerov
Olomouc - Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace
Obchodní referent/ka
- Radvanice - Anděl Přerov s.r.o.
Další nabídky práce >>>

Práce Referent/referentka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33 280 - 38 570 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Statutární město Olomouc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/referentka ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Statutární město Olomouc ještě dnes.
0.1008