referent/referentka oddělení Personálního a platového

Praha 2

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

referent/referentka oddělení Personálního a platového odboru Personálního

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání a praxi alespoň 1 rok
  • případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxi v oboru minimálně 3 roky
  • praktické zkušenosti se zpracováním personální agendy podmínkou
  • praktické zkušenosti se zpracováním mzdové agendy výhodou
  • orientace v personálních předpisech
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
  • znalost personálního informačního systému VEMA výhodou
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, organizační a komunikační schopnosti
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost

Charakteristika pracovního místa:

  • komplexní koordinace personální správy v Úřadu s celostátní působností
  • organizace výběrových řízení, zveřejňování volných pracovních pozic, komunikace s vedoucími zaměstnanci a uchazeči
  • zabezpečování agendy související s uzavřením i ukončením pracovního poměru
  • vedení informačního systému v oblasti personální práce
  • spolupráce s personalisty ÚP z důvodu jednotného systému personální práce
  • zpracování hlášení o nástupech, výstupech a změnách osobních údajů zaměstnanců
  • zabezpečování ochrany uložených osobních dat zaměstnanců na svém úseku

Co nabízíme:

  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (10. platová třída), osobní příplatek a čtvrtletní odměny
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
  • možnost home office až 4 dny v měsíci
  • lidský přístup a přátelský kolektiv
  • stabilní zaměstnání
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
  • možnost profesního růstu, odborná školení
  • příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově


Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. 

Termín nástupu:

  • dle dohody

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 31. srpna 2025 na adresu elektronické pošty:

předmět e-mailu: VŘ personalista

případně na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

Upozornění:

Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Odpovědět na inzerát
    20 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Referent/referentka oddělení Personálního a platového: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka oddělení Personálního a platového?

Práce je nabízena v lokalitě Praha 2.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici referent/referentka oddělení Personálního a platového ve městě Praha 2? Pošlete svůj životopis firmě Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových ještě dnes.
0.1683