REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují

Náchod, Nové Město nad Metují
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc
    - Jiné výhody (příspěvek na stravování, 3 dny zdravotního volna, kurzy angličtiny atd.)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC (výborná znalost)
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
    - Jiné (zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků atd.)
  • Nabízená mzda: 29 120 - 33 220 Kč/měsíc

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: září 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení).

Co bude náplní Vaší práce: tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování; budování vztahů s veřejností a médii; příprava tiskových zpráv a servisu pro média; výkon pozice tiskového mluvčího; úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty; vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města.

Co od Vás očekáváme: prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků; strategické myšlení; umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat; zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou; publikace vlastních článků v časopisech výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B.

Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (obory PR, marketing a reklama atd. výhodou).

Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.

Co nabízíme: zajímavou a kreativní práci, příležitost spoluutvářet obraz města, stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podporu profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.

Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/.

K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis; vlastní portfolio – zašlete jej na e-mail – obsah portfolia: návrh plakátu na některou z kulturních akcí letos organizovaných městem; návrh článku do Novoměstského zpravodaje (2 – 3 tis. znaků včetně mezer) a příspěvek na sociální sítě o průběhu Vámi vybrané akce; tiskovou zprávu na libovolné téma; sadu fotek nebo video, které se vztahují k městu NMnM.

Termín podání přihlášek: do 9. 6. 2025.

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 10. 6. 2025. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 16. 6. 2025. Uchazeči budou o přesném čase ústního pohovoru informování e-mailem.

Bližší informace podá Ing. Jiří Svátek, PhD., tajemník, mobil: e-mail: .

Přihlášky zasílejte na email: , anebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    12 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
REFERENT / REFERENTKA daňové kontroly (270859)
- Náchod - Generální finanční ředitelství
Další nabídky práce >>>

Práce REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují?

Práce je nabízena v lokalitě Nové Město nad Metují.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 29 120 - 33 220 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Nové Město nad Metují.

0.1027