Referent/referentka odboru dopravy, oddělení správního a poplatků MČ Praha 3

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3 zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 2. 10. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/referentka odboru dopravy, oddělení správního a poplatků
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10, (tarifní plat v rozmezí od 24 790,--Kč do 35 770,--Kč podle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33 280,--Kč), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku v rozmezí od 4 000,-- Kč do 17 000,--Kč, dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt– nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání:
požadavky na oprávněnou úřední osobu dle ustanovení § 111 a § 112 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich:

1) vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice

nebo

2) jiné vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou a zkouškou ZOZ u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich + ZOZ)

nebo

3) středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 466/2024 (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou a zkouškou ZOZ u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich + ZOZ),

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána,

požadované znalosti: základní znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, zákona č. 30/2024 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, znalost práce na PC (MS Office, Internet, systémové databáze),

další dovednosti, schopnosti: schopnost samostatného úsudku a rozhodování, komunikativnost, výborný písemný projev, psychická odolnost, časová flexibilita.

Hlavní náplň práce
řešení přestupků v oblasti silniční dopravy a silničního hospodářství.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits nebo Multisport (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, DIP) nebo na životní pojištění, občasná práce z domova.
 
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd),

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

a) jméno, příjmení a titul uchazeče,

b) datum a místo narození uchazeče,

c) státní příslušnost uchazeče,

d) místo trvalého pobytu uchazeče,

e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,

f) datum a podpis uchazeče.

K přihlášce se připojí tyto doklady:

a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.

c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii).

Zájemce předloží doklady v originále/ověřené kopii podle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Způsob podání:

- prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),

- osobně do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),

- e-mailem na adresu podatelny městské části (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane – není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,

- prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g.

Nabídky zasílejte nejpozději do 22. 10. 2025. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd

Telefon kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz

Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
 



Benefity


  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Městská část Praha 3
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Referent/referentka odboru dopravy, oddělení správního a poplatků MČ Praha 3
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 33.000 – 50.000 Kč
    Nabídka přidána: 2. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Referent/referentka odboru dopravy, oddělení správního a poplatků MČ Praha 3: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/referentka odboru dopravy, oddělení správního a poplatků MČ Praha 3?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 33.000 – 50.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Městská část Praha 3.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/referentka odboru dopravy, oddělení správního a poplatků MČ Praha 3 ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Městská část Praha 3 ještě dnes.
0.1321