Referent / Referentka finančního odboru
Tajemnice Městského úřadu Vítkov vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisůVýběrové řízení na obsazení funkce referenta finančního odboru Městského úřadu ve Vítkově na dobu určitou – zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené
Druh a charakteristika práce: referent finančního odboru
- vedení centrální evidence pohledávek po lhůtě splatnosti,
- provádění činností spojených s vymáháním pohledávek
- provádění aktualizace evidence pohledávek dle aktuálního stavu,
- provádění exekučního řízení,
- sledování insolvenčního rejstříku a přihlašování pohledávek města do insolvenčního řízení,
- spolupráce s notáři v rámci dědického řízení,
- zajišťování agendy vydávání osvědčení o stavu osobního účtu a povolení splátkového kalendáře,
- podávání návrhů na odpisy nedoplatků,
- zpracování písemnosti spojených s agendou vymáhání ve spisové službě včetně jejich archivace,
- běžný styk s občany (dlužníky, poplatníky),
- správa místního poplatku za užívání veřejného prostranství, zástup v agendě místního poplatku za psy a místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství,
- vydávání povolení k umístění herního prostoru pro herny nebo kasina, provozování příslušné hazardní hry, provozní dobu herního prostoru a počet koncových zařízení, jejichž prostřednictvím bude hazardní hra provozována, včetně uvedení jejich typu, výrobního čísla a přesného počtu herních pozic.
Zařazení:
úředník – požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
Předpokládaný nástup: dle dohody, po ukončení výběrového řízení
Pracovní poměr: na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Požadované vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
- samostatnost a spolehlivost,
- pečlivost a odpovědnost
- uživatelská znalost práce na PC,
- výhodou řidičské oprávnění skupiny B,
- výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě,
- výhodou zkouška odborné způsobilosti při správě místních poplatků,
- orientační znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách.
Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a o dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (pro účely podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, včetně dokladu o vykonání státní závěrečné zkoušky (pro účely podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
- telefonní kontakt a e-mail
Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.
Platové zařazení:
9. platová třída, stupeň dle délky praxe (23110-33220,- Kč) v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb.,
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost přiznání osobního příplatku a odměny dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Zaměstnanecké benefity:
- stabilní zaměstnavatel
- pružná pracovní doba
- stravenky v nominální hodnotě 120 korun, příspěvek zaměstnavatele je 106,- Kč za odpracovanou směnu;
- příspěvek 800 Kč měsíčně na produkty spoření na stáří;
- dary při pracovním výročí, dary při životním výročí;
- jednorázový příspěvek na kulturu, sport, zdraví a vzdělávání;
- 3 dny indispozičního volna;
- příspěvky na pořádané zájezdy, podnikovou chatu a další.
Uzávěrka přihlášek:
do 12. 05. 2025; přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo a způsob předání:
písemnou přihlášku s požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT FINANČNÍHO ODBORU NA DOBU URČITOU – neotvírat, s uvedením adresy podavatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče.
Bližší informace:
Ing. Radim Vedra, vedoucí finančního odboru, telefon: , Ing. Šárka Petrtýlová, tajemnice úřadu, telefon: .
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSV
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Sick days
- Příspěvek na dovolenou
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Město Vítkov Lokalita: Vítkov Pracovní pozice: Referent / Referentka finančního odboru Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 23110-33220 Kč Nabídka přidána: 23. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent / Referentka finančního odboru: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent / Referentka finančního odboru?
Práce je nabízena v lokalitě Vítkov.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 23110-33220 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Vítkov.