Referent pro obchodní úsek - Ředitelství
• administrativní a organizační podpora úseku obchodního ředitele,
• administrace vybraných agend na úseku a odboru obchodu, např. databáze dřevozpracujících provozů, evidence fyzických bankovních záruk atd.,
• zpracování analýz dat obchodního úseku dle zadání,
• příprava a kompletace podkladů pro porady, vč. zodpovědnosti za výstupní formát,
• evidence a kontrola smluv v podnikových IS,
• komunikace a spolupráce s organizačními jednotkami a útvary Ředitelství LČR.
Nabídka: • zajímavou a samostatnou práci v celé oblasti působnosti LČR, s.p.,
• mzdu dle kvalifikace a zkušeností kandidáta, roční odměny,
• systém benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, stravné, volitelný lesnický oděv, 200 hodin dovolené),
• pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).
Požadavky: • středoškolské vzdělání, preferováno vzdělání právního, ekonomického či lesnického směru,
• základní orientace v právní oblasti a administrace obchodních vztahů výhodou,
• velmi dobrá uživatelská znalost Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),
• řidičský průkaz skupiny „B" – aktivní řidič,
• osobnostní předpoklady: komunikativnost, samostatnost, důslednost, pečlivost, spolehlivost, objektivní přístup, časová flexibilita.
Poznámka: Písemné nabídky včetně motivačního dopisu a strukturovaného životopisu zasílejte elektronicky na do 27. 11. 2025.
Pracovní místo je vhodné pro muže a ženy.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit, a to bez udání důvodu.}
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Referent pro obchodní úsek - Ředitelství Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 13. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Referent pro obchodní úsek - Ředitelství: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent pro obchodní úsek - Ředitelství?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.