Referent/podatelna Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2607

Brno
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Tajemník Úřadu městské části Brno-Kohoutovice vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, (dále jen zákon) výběrové řízení na obsazení pracovní pozice referent – podatelna.

Místo výkonu práce: Úřad městské části Brno-Kohoutovice, Bašného 36, 623 00 Brno

Náplň práce:

* komplexní zajištění agendy spisové služby ÚMČ
* příjem došlé pošty na ÚMČ, její evidence a rozdělení na odbory ÚMČ
* vedení evidence odeslané pošty ÚMČ a zajištění jejího vypravení a předání České poště
* zajišťování agendy kontaktního místa Czech POINT
* přijímání a vedení evidence materiálů k vyvěšování na informační tabule ÚMČ, organizační koordinace této
* činnosti v rámci ÚMČ
* zodpovědnost za vzhled a obsah úřední desky ÚMČ
* vedení agendy schránek důvěry a zodpovědnost za nakládání s nálezy ze schránek důvěry

Co od Vás očekáváme:

* úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
* znalost práce na PC, znalost prostředí E-spis vítána
* znalost správy Czech POINT vítána
* praxe ve veřejné správě vítána

Náležitosti písemné přihlášky do výběrového řízení (§6, odst. 3 zákona, viz Příloha č. 1):
 * název výběrového řízení
 * jméno, příjmení, titul uchazeče
 * datum a místo narození
 * státní příslušnost
 * místo trvalého pobytu
 * číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)
 * datum a podpis
 * tel. kontakt, e-mailová adresa / ID DS uchazeče

K přihlášce připojit:
* profesní (strukturovaný) životopis
* originál, případně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
* kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání  
* souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
* případnou žádost o vrácení osobních materiálů a určení formy (obyčejnou listovní zásilkou, doporučeně, osobně)

Uzávěrka přihlášek: 25. 7. 2025 v 10.00 hodin

Co Vám můžeme nabídnout:

* možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře)
* 5 týdnů dovolené
* 4 dny indispozičního volna (sick days)
* další zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci i na rekreaci dítěte, ošatné, stravenkový paušál, odměna při životním výročí)

Základní informace:
* pracovní poměr na dobu určitou – zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost)
* plný úvazek – 40hod./týden
* platové podmínky: v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – platová třída 9, platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny * předpokládaný termínu nástupu: od 1.9.2025 nebo dle dohody

Další informace:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: Referent/podatelna Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2607
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 11. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent oddělení obnovy katastrálního operátu č. 1
- Brno - Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj
Rada – odborný referent
Brno - Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Další nabídky práce >>>

Práce Referent/podatelna Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2607: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/podatelna Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2607?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/podatelna Úřadu městské části Brno-Kohoutovice #2607 ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Jobs Contact Personal, s.r.o. ještě dnes.
0.1237