referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností
Co bude náplní Vaší práce:
- tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování
- budování vztahů s veřejností a médii
- příprava tiskových zpráv a servisu pro média
- výkon pozice tiskového mluvčího
- úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty
- vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města
Co od vás očekáváme:
- prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků
- strategické myšlení
- umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat
- zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou
- publikace vlastních článků v časopisech výhodou
- vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi
- spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci
- výbornou znalost práce na PC
- časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat
- řidičský průkaz sk. B
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (obory PR, marketing a reklama atd. výhodou)
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
- státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství trvalý pobyt v ČR);
- nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka;
- bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům;
Co nabízíme:
- zajímavou a kreativní práci
- příležitost spoluutvářet obraz města
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- podporu profesního i osobního rozvoje
- po zkušební době osobní ohodnocení
- mimořádné odměny
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- 3 dny zdravotního volna
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif
- kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul zájemce
- datum a místo narození, státní příslušnost zájemce
- místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail)
- číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce
- vzor přihlášky naleznete na webových stránkách MěÚ Nové Město nad Metují
K přihlášce se připojí tyto doklady:
- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru
- motivační dopis
- vlastní portfolio – zašlete jej na e-mail *********@************** – obsah portfolia:
- návrh plakátu na některou z kulturních akcí letos organizovaných městem
- návrh článku do Novoměstského zpravodaje (2 – 3 tis. znaků včetně mezer) a příspěvek na sociální sítě o průběhu Vámi vybrané akce
- tiskovou zprávu na libovolné téma
- sadu fotek nebo video, které se vztahují k městu NMnM
Termín podání přihlášek: do 09.06.2025
Bližší informace podá Ing. Jiří Svátek, PhD., tajemník, mobil: , e-mail: ******@**************.
Přihlášky zasílejte na email: *********@**************, anebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.
Zasláním přihlášky společně s výše požadovanými materiály dáváte souhlas s využitím osobních údajů v nich obsažených pro vnitřní potřebu Městského úřadu NMnM. Po skončení výběrového řízení Vám budou zaslané materiály vráceny.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
- Práce s PC
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy a školení
- Dovolená 5 týdnů
- Sick days
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Bonusy a prémie
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Město Nové Město nad Metují Lokalita: Nové Město nad Metují Pracovní pozice: referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 29120 Kč Nabídka přidána: 29. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností?
Práce je nabízena v lokalitě Nové Město nad Metují.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 29120 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Město Nové Město nad Metují.