referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností

Nové Město nad Metují

Co bude náplní Vaší práce:

- tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování

- budování vztahů s veřejností a médii

- příprava tiskových zpráv a servisu pro média

- výkon pozice tiskového mluvčího

- úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty

- vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města

Co od vás očekáváme:

- prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků

- strategické myšlení

- umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat

- zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou

- publikace vlastních článků v časopisech výhodou

- vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi

- spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci

- výbornou znalost práce na PC

- časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat

- řidičský průkaz sk. B

Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.:

- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (obory PR, marketing a reklama atd. výhodou)

Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

- státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství trvalý pobyt v ČR);

- nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka;

- bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům;

 

Co nabízíme:

- zajímavou a kreativní práci

- příležitost spoluutvářet obraz města

- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy

- podporu profesního i osobního rozvoje

- po zkušební době osobní ohodnocení

- mimořádné odměny

- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění

- 3 dny zdravotního volna

- 5 týdnů dovolené

- příspěvek na stravování

- služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif

- kurzy angličtiny.

Náležitosti přihlášky:

- jméno, příjmení a titul zájemce

- datum a místo narození, státní příslušnost zájemce

- místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail)

- číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce

- vzor přihlášky naleznete na webových stránkách MěÚ Nové Město nad Metují

K přihlášce se připojí tyto doklady:

- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech

- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti

- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru

- motivační dopis

- vlastní portfolio – zašlete jej na e-mail *********@************** – obsah portfolia:

  • návrh plakátu na některou z kulturních akcí letos organizovaných městem
  • návrh článku do Novoměstského zpravodaje (2 – 3 tis. znaků včetně mezer) a příspěvek na sociální sítě o průběhu Vámi vybrané akce
  • tiskovou zprávu na libovolné téma
  • sadu fotek nebo video, které se vztahují k městu NMnM


Termín podání přihlášek: do 09.06.2025

Bližší informace podá Ing. Jiří Svátek, PhD., tajemník, mobil: , e-mail: ******@**************.

Přihlášky zasílejte na email: *********@**************, anebo je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.

Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.

Zasláním přihlášky společně s výše požadovanými materiály dáváte souhlas s využitím osobních údajů v nich obsažených pro vnitřní potřebu Městského úřadu NMnM. Po skončení výběrového řízení Vám budou zaslané materiály vráceny.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
  • Práce s PC



Benefity


  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Dovolená 5 týdnů
  • Sick days
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Bonusy a prémie

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Město Nové Město nad Metují
    Lokalita: Nové Město nad Metují
    Pracovní pozice: referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 29120 Kč
    Nabídka přidána: 29. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    19 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Referent / referentka majetku
- Rychnov nad Kněžnou - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
SEKRETÁŘ/SEKRETÁŘKA
- Náchod - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Další nabídky práce >>>

Práce Referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností?

Práce je nabízena v lokalitě Nové Město nad Metují.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 29120 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Město Nové Město nad Metují.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici referent Odboru správy úřadu – vztahy s veřejností ve městě Nové Město nad Metují? Pošlete svůj životopis firmě Město Nové Město nad Metují ještě dnes.
0.1733