Referent nákupního oddělení

Rtyně nad Bílinou

O nás



Firma Czech Aerosol je nejstarší a největší výrobce aerosolových sprejů v České republice. Jsme silná, ryze česká společnost, která je na trhu od roku 1961. Dbáme nejen na ochranu životního prostředí a zachování přírodních zdrojů, ale rovněž na tradice, spravedlivé podmínky zaměstnání a odpovědnost v obchodním jednání. Máte-li chuť být součástí našeho týmu, neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Náplň práce:



Do zavedeného oddělení nákupu ve výrobní firmě, hledáme kolegu/yni, který bude schopen/na řešit nákupní procesy:

  • - především neustálá komunikace s dodavateli (k tomu potřebujeme aktivní angličtinu)
  • - budete zajišťovat nákup materiálů včas, aby nebyla ohrožena plynulost výroby (důslednost je zde velmi vítána)
  • - k objednávkám budete současně zajišťovat dopravce, je vhodné mít zkušenosti s logistikou. Dopravci mohou být ze zahraničí, opět důležitá komunikace v Aj.
  • - ke všem dodávkám materiálu je nutné zajistit bezpečnostní listy/atesty/jakostní specifikace
  • - zároveň budete podporou našeho účetního oddělení, budete kontrolovat faktury, dodací listy, příjemky a to vše s ohledem na vámi obhospodařované portfolio materiálu
  • - další činností je zpracování výkazu Intrastat (hodily by se tudíž zkušenosti s jeho vypracováním, případně povědomí o co jde)
  • - k rozšíření obzorů Vás zasvětíme do zpracování legislativních požadavků EU a to především CBAM (uhlíková stopa) a EUDR (legislativa spojená s odlesňováním).


Co od Vás očekáváme:



Abyste se rychle zapracovali a byli jste schopni se rychle zapojit do všech výše zmiňovaných procesů, a věřte, že jich je ještě mnohem více, potřebujeme od Vás:

  • - vzdělání min. SŠ, se znalostí ekonomiky, případně nějaký technický směr
  • - být pečlivý a důsledný,
  • - nebát se nového a chuť se vše brzy naučit
  • - být komunikativní (jste malý tým, musíte spolu vycházet a spolupracovat)
  • - snaha problémy řešit a ne je odsouvat
  • - chuť pracovat s PC (jde o 100% práci v IS K2 - systém naučíme), perfektní znalost MS Excel samozřejmostí
  • - nutná je angličtina (ideální tedy, pokud jste již podobné procesy v Aj řešili)


Co Vám můžeme nabídnout:



A jaké benefity Vám poskytneme? 

  • - nabízíme flexibilní pracovní dobu
  • - po zapracování máte nárok na homeoffice
  • - na pracovním prostředí neustále pracujeme, ale i když nejsme TOP moderní firma, žije se u nás vcelku dobře, vedení je přátelské.
  • - můžete navštěvovat kurzy Aj/Nj, využít vzdělávacích kurzů
  • - nabízíme stravenkový paušál
  • - příspěvky na penzijní připojištění (až do výše 1700,-/měs.)
  • - příspěvek na dovolenou každý rok ve výši 8000,-
  • - 13. mzdu
  • - každoročně valorizovanou základní složku mzdy


Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Práce s PC - Windows


Požadované jazyky



  • Angličtina
    (aktivní)


Benefity


  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Možnost home office
  • Jazykové kurzy
  • Sick days
  • 13. plat
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dovolenou

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Czech Aerosol, a.s.
    Lokalita: Rtyně nad Bílinou
    Pracovní pozice: Referent nákupního oddělení
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 39000-39000 Kč
    Nabídka přidána: 13. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Referent nákupního oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent nákupního oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Rtyně nad Bílinou.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 39000-39000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Czech Aerosol, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent nákupního oddělení ve městě Rtyně nad Bílinou? Pošlete svůj životopis firmě Czech Aerosol, a.s. ještě dnes.
0.1537