Referent nákupního oddělení
O nás
Firma Czech Aerosol je nejstarší a největší výrobce aerosolových sprejů v České republice. Jsme silná, ryze česká společnost, která je na trhu od roku 1961. Dbáme nejen na ochranu životního prostředí a zachování přírodních zdrojů, ale rovněž na tradice, spravedlivé podmínky zaměstnání a odpovědnost v obchodním jednání. Máte-li chuť být součástí našeho týmu, neváhejte nám zaslat svůj životopis.
Náplň práce:
Do zavedeného oddělení nákupu ve výrobní firmě, hledáme kolegu/yni, který bude schopen/na řešit nákupní procesy:
- - především neustálá komunikace s dodavateli (k tomu potřebujeme aktivní angličtinu)
- - budete zajišťovat nákup materiálů včas, aby nebyla ohrožena plynulost výroby (důslednost je zde velmi vítána)
- - k objednávkám budete současně zajišťovat dopravce, je vhodné mít zkušenosti s logistikou. Dopravci mohou být ze zahraničí, opět důležitá komunikace v Aj.
- - ke všem dodávkám materiálu je nutné zajistit bezpečnostní listy/atesty/jakostní specifikace
- - zároveň budete podporou našeho účetního oddělení, budete kontrolovat faktury, dodací listy, příjemky a to vše s ohledem na vámi obhospodařované portfolio materiálu
- - další činností je zpracování výkazu Intrastat (hodily by se tudíž zkušenosti s jeho vypracováním, případně povědomí o co jde)
- - k rozšíření obzorů Vás zasvětíme do zpracování legislativních požadavků EU a to především CBAM (uhlíková stopa) a EUDR (legislativa spojená s odlesňováním).
Co od Vás očekáváme:
Abyste se rychle zapracovali a byli jste schopni se rychle zapojit do všech výše zmiňovaných procesů, a věřte, že jich je ještě mnohem více, potřebujeme od Vás:
- - vzdělání min. SŠ, se znalostí ekonomiky, případně nějaký technický směr
- - být pečlivý a důsledný,
- - nebát se nového a chuť se vše brzy naučit
- - být komunikativní (jste malý tým, musíte spolu vycházet a spolupracovat)
- - snaha problémy řešit a ne je odsouvat
- - chuť pracovat s PC (jde o 100% práci v IS K2 - systém naučíme), perfektní znalost MS Excel samozřejmostí
- - nutná je angličtina (ideální tedy, pokud jste již podobné procesy v Aj řešili)
Co Vám můžeme nabídnout:
A jaké benefity Vám poskytneme?
- - nabízíme flexibilní pracovní dobu
- - po zapracování máte nárok na homeoffice
- - na pracovním prostředí neustále pracujeme, ale i když nejsme TOP moderní firma, žije se u nás vcelku dobře, vedení je přátelské.
- - můžete navštěvovat kurzy Aj/Nj, využít vzdělávacích kurzů
- - nabízíme stravenkový paušál
- - příspěvky na penzijní připojištění (až do výše 1700,-/měs.)
- - příspěvek na dovolenou každý rok ve výši 8000,-
- - 13. mzdu
- - každoročně valorizovanou základní složku mzdy
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
- Práce s PC - Windows
Požadované jazyky
Angličtina
(aktivní)
Benefity
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Možnost home office
- Jazykové kurzy
- Sick days
- 13. plat
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na dovolenou
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Czech Aerosol, a.s. Lokalita: Rtyně nad Bílinou Pracovní pozice: Referent nákupního oddělení Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 39000-39000 Kč Nabídka přidána: 13. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent nákupního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent nákupního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Rtyně nad Bílinou.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 39000-39000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Czech Aerosol, a.s..