Referent/ka v oddělení výkonu a metodiky akreditací v MPSV

O nás
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR
Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).
Náplň práce:
- celostátní koordinace a metodické usměrňování státní správy v oblasti komplexního výkonu inspekce poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“) a inspekce poskytování sociálně-právní ochrany podle § 50a zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů;
- stanovování celostátní metodiky a postupů pro výkon inspekce sociálních služeb a inspekce sociálně-právní ochrany;
- provádění náročných metodických činností se zaměřením na výkon inspekce poskytování sociálních služeb a inspekce sociálně-právní ochrany;
- posuzování a řešení zvláště složitých a výjimečně obtížných případů v rámci výkonu inspekce poskytování sociálních služeb a inspekce poskytování sociálně‑právní ochrany;
- vyřizování podnětů a stížností v oblasti poskytování sociálních služeb a inspekce poskytování sociálně-právní ochrany;
- prošetřování žádostí o prověření vyřízení stížností na poskytování sociálních služeb poskytovatelem sociálních služeb;
- organizace, zajišťování průběhu a samostatné provádění kontroly nad dodržováním povinností vyplývajících ze zákona o sociálních službách, podle stanovených postupů v rámci svěřené agendy;
- realizace přestupkové agendy na základě zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů, v oblasti poskytování sociálních služeb;
- zpracovávání celostátních analýz systému, stavu, vývoje, prognóz a opatření v oblasti inspekce sociálních služeb a inspekce poskytování sociálně-právní ochrany;
- komplexní výkon inspekce sociálních služeb podle zákona o sociálních službách;
- poskytování informací v rámci konzultačních dnů zodpovídáním dotazů fyzicky přítomným osobám z řad veřejnosti;
- spolupráce při tvorbě legislativních návrhů, koncepčních záměrů, strategií a návrhů systémových opatření v oblasti poskytování sociálních služeb;
- zástup ostatních zaměstnanců agendy inspekcí poskytování sociálních služeb a inspekcí poskytování sociálně-právní ochrany;
- účast na jednáních pracovních skupin a dalších relevantních uskupení;
- účast na pracovních cestách, včetně zahraničních za účelem získávání zkušeností a předávání dobré praxe v rámci svěřené agendy.
Co od Vás očekáváme:
- státní občanství České republiky, státní občanství jiného členského státu Evropské unie nebo státní občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- dosažení věku 18 let
- ukončené VŠ vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
- trestní bezúhonnost
- plnou svéprávnost
- zdravotní způsobilost
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové spolupráce
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
- výborné organizační a komunikační schopnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástup dle dohody
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Prahy
- plný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu neurčitou na služebním místě se zkušební dobou 6 měsíců
- platové podmínky dle Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
- zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick-days, možnost částečné práce z domova, příspěvek na stravování, další vzdělávání zaměstnanců, možnost využití dětské skupiny)
VÍCE INFORMACÍ NAJDETE NA ELEKTRONICKÉ ÚŘEDNÍ DESCE MPSV - výběrová řízení na služební místo - MINISTERSKÝ RADA V ODDĚLENÍ VÝKU A METODIKY AKREDITACÍ, VZDĚLÁVÁNÍ A INSPEKCÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB, SOCIÁLNÍ PRÁCE A SPOD (SM 262 007).
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Firemní školka
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Ministerstvo práce a sociálních věcí Lokalita: Praha Pracovní pozice: Referent/ka v oddělení výkonu a metodiky akreditací v MPSV Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 27.650 – 40.740 Kč Nabídka přidána: 16. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka v oddělení výkonu a metodiky akreditací v MPSV: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka v oddělení výkonu a metodiky akreditací v MPSV?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27.650 – 40.740 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Ministerstvo práce a sociálních věcí.