Referent/ka stravování na hotel Alexandria

Zlín


Stravovací referent/ka je klíčovou spojkou mezi dodavateli, kuchyní a vedením gastronomie. Zajišťuje plynulý chod stravovacího provozu - od objednávek a skladového hospodářství přes administrativu a systém HACCP až po podporu šéfkuchaře a F&B manažera při plánování a kalkulacích. V době nepřítomnosti F&B manažera tuto roli částečně zastupuje a zajišťuje tak stabilní provoz celého úseku.

Provozní a zásobovací odpovědnost:

Objednávání potravin a nonfood zásob

Řízení skladových zásob, organizace a vyhodnocení inventur

Komunikace s dodavateli - objednávky, fakturace, reklamace

Kontrola připravenosti odbytových středisek (např. bufetové snídaně, večeře)

Precizní administrativa:

Práce v interním systému společnosti: evidence počtu jídel, tržby, náklady, ceníky, přehledy, statistiky

Spoluodpovědnost za HACCP - vedení dokumentace, kontrola hygienických a bezpečnostních standardů

Příprava výrobních plánů, norem, kalkulací porcí, rautů a banketů

Spolupráce se šéfkuchařem a F&B manažerem při sestavování jídelníčků a akčních nabídek

Operativní řízení a zastupování

Zajištění provozu stravovacího úseku v nepřítomnosti F&B manažera - plánování směn, schvalování služeb, operativní řešení

Přímé řešení potřeb a případných stížností hostů - speciální stravovací požadavky, reklamace


Nabídka: Nabízíme stabilní zaměstnání v prestižním hotelu Alexandria****

Náplň práce je velmi rozmanitá, zodpovědná a umožnuje profesní rozvoj

Máte prémie, příplatky, odměny

Směny pondělí až pátek (možná je pružná pracovní doba a částečný home office)

dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)

máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí


Požadavky: Minimálně SŠ vzdělání, ideálně obor potravinářství či gastronomie

Zkušenosti ze stravování v hotelovém nebo obdobném provozu nutné

Výborná znalost MS Office a pozitivní vztah k administrativě

Znalost HACCP a hygienických předpisů

Vynikající komunikační schopnosti, týmová spolupráce a profesionální vystupování

Pečlivost, samostatnost, důslednost a schopnost operativně řešit situaci.


Poznámka: Nástup možný ihned (za dobu mateřské dovolené - min. 3 roky)}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Zlín
    Pracovní pozice: Referent/ka stravování na hotel Alexandria
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 20. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    24 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Referent/ka stravování na hotel Alexandria: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka stravování na hotel Alexandria?

Práce je nabízena v lokalitě Zlín.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka stravování na hotel Alexandria ve městě Zlín? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1977