Referent/ka stravování na hotel Alexandria
Stravovací referent/ka je klíčovou spojkou mezi dodavateli, kuchyní a vedením gastronomie. Zajišťuje plynulý chod stravovacího provozu - od objednávek a skladového hospodářství přes administrativu a systém HACCP až po podporu šéfkuchaře a F&B manažera při plánování a kalkulacích. V době nepřítomnosti F&B manažera tuto roli částečně zastupuje a zajišťuje tak stabilní provoz celého úseku.
Provozní a zásobovací odpovědnost:
Objednávání potravin a nonfood zásob
Řízení skladových zásob, organizace a vyhodnocení inventur
Komunikace s dodavateli - objednávky, fakturace, reklamace
Kontrola připravenosti odbytových středisek (např. bufetové snídaně, večeře)
Precizní administrativa:
Práce v interním systému společnosti: evidence počtu jídel, tržby, náklady, ceníky, přehledy, statistiky
Spoluodpovědnost za HACCP - vedení dokumentace, kontrola hygienických a bezpečnostních standardů
Příprava výrobních plánů, norem, kalkulací porcí, rautů a banketů
Spolupráce se šéfkuchařem a F&B manažerem při sestavování jídelníčků a akčních nabídek
Operativní řízení a zastupování
Zajištění provozu stravovacího úseku v nepřítomnosti F&B manažera - plánování směn, schvalování služeb, operativní řešení
Přímé řešení potřeb a případných stížností hostů - speciální stravovací požadavky, reklamace
Nabídka: Nabízíme stabilní zaměstnání v prestižním hotelu Alexandria****
Náplň práce je velmi rozmanitá, zodpovědná a umožnuje profesní rozvoj
Máte prémie, příplatky, odměny
Směny pondělí až pátek (možná je pružná pracovní doba a částečný home office)
dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)
máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí
Požadavky: Minimálně SŠ vzdělání, ideálně obor potravinářství či gastronomie
Zkušenosti ze stravování v hotelovém nebo obdobném provozu nutné
Výborná znalost MS Office a pozitivní vztah k administrativě
Znalost HACCP a hygienických předpisů
Vynikající komunikační schopnosti, týmová spolupráce a profesionální vystupování
Pečlivost, samostatnost, důslednost a schopnost operativně řešit situaci.
Poznámka: Nástup možný ihned (za dobu mateřské dovolené - min. 3 roky)}
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Zlín Pracovní pozice: Referent/ka stravování na hotel Alexandria Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 20. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Referent/ka stravování na hotel Alexandria: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka stravování na hotel Alexandria?
Práce je nabízena v lokalitě Zlín.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 Kč za měsíc.