Referent/ka skladového hospodářství
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
Nabízené výhody k volnému místu:
- Podnikové stravování (zaměstnanecké stravování s příspěvkem zaměstnavatele)
- Zvláštní prémie (k základní mzdě měsíční odměny)Požadovaná dovednost:
- Práce s PC (znalost práce na PC)Nabízená mzda: 15 000 Kč/měsíc
Místo výkonu práce: Hotel Monty, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-12:30 h. Náplň práce: vedení skladové evidence, vyhotovování příjemek a převodek, provádění odpisu surovin, provádění měsíční inventarizace zboží, surovin a obalů, provádění namátkové kontroly stavu zásob, zajišťování kontroly každodenního provozu skladu, měsíční vyhodnocování stavu zásob ve skladu. Požadujeme: střední odborné vzdělánís maturitou, flexibilita, loajalita, přesnost, pečlivost, znalost práce na PC, praxe na obdobné pozici výhodou. Nabízíme: k základní mzdě měsíční odměny, zaměstnanecké stravování s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění, příspěvek na rekreaci dětí, jazykové kurzy. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 9:00-17:00 h) anebo e-mailem.
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: GALA HOTELS, s.r.o. Lokalita: Mariánské Lázně Pracovní pozice: Referent/ka skladového hospodářství Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 15 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 2. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Referent/ka skladového hospodářství: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka skladového hospodářství?
Práce je nabízena v lokalitě Mariánské Lázně.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 15 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy GALA HOTELS, s.r.o..