Referent/ka oddělení odtahů a vraků

- evidence agendy odtahů a vozidel technicky nezpůsobilých k provozu
- příjem a evidence oznámení o výskytu vozidel technicky nezpůsobilých k
provozu (telefon, e-mail)
- administrativa spojená s odstraňováním vozidel dle §19 zákona č. 13/1997
- komunikace s občany, MČ, MP HMP, atd.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, poštovní klient)
- znalost programu Kevis výhodou
- znalost programu CityInfo výhodou
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, kvalitní slovní a písemný
projev
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1
v platném znění
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- nadstandardní rozsah volna (5 týdnů dovolené a indispoziční volno)
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenkový paušál
- benefitní karta
- stabilitu příspěvkové organizace
- nástup možný ihned
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Pracovník back office, Referent, Administrativní pracovník, Správce vozového parku
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
23 110–33 220 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Správa služeb hlavního města Prahy Lokalita: Praha Pracovní pozice: Referent/ka oddělení odtahů a vraků Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33220 Kč Nabídka přidána: 15. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Referent/ka oddělení odtahů a vraků: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka oddělení odtahů a vraků?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33220 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Správa služeb hlavního města Prahy.