Referent/ka obchodu a logistiky
Cenové poptávky (aktualizace cen od schválených dodavatelů).
Cenové nabídky (tvorba cenových nabídek), komunikace se zákazníky.
Zpracovávání objednávek:
Přijaté objednávky (přijetí objednávek a jejich registrace v systému).
Vydané objednávky (vygenerování realizovaných objednávek).
Import zboží (výběr přepravce, dle přijatých nabídek), komunikace s přepravci (poskytnutí informací o přepravovaném zboží).
Expedice zboží (spolupráce při expedici zboží zákazníkům – zadání přepravy přepravci).
Nabídka: Různorodá práce ve stabilní, obchodně-výrobní společnosti.
Nástupní mzda v závislosti na znalostech a praxi.
Nástup možný ihned/dohodou.
Požadavky: USO (maturita), praxe v logistice nebo obchodu 1-2 roky, alespoň částečná znalost AJ popř. NJ velkou výhodou, znalost MS Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost ekonomického software výhodou;
hledáme někoho spolehlivého, pečlivého v administrativní agendě a plnění svěřených úkolů, ochotného učit se novým věcem
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Referent/ka obchodu a logistiky Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 23. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent/ka obchodu a logistiky: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka obchodu a logistiky?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.