Referent/ka obchodu a logistiky

Hradec Králové


Cenové poptávky (aktualizace cen od schválených dodavatelů).

Cenové nabídky (tvorba cenových nabídek), komunikace se zákazníky.

Zpracovávání objednávek:

Přijaté objednávky (přijetí objednávek a jejich registrace v systému).

Vydané objednávky (vygenerování realizovaných objednávek).

Import zboží (výběr přepravce, dle přijatých nabídek), komunikace s přepravci (poskytnutí informací o přepravovaném zboží).

Expedice zboží (spolupráce při expedici zboží zákazníkům – zadání přepravy přepravci).


Nabídka: Různorodá práce ve stabilní, obchodně-výrobní společnosti.

Nástupní mzda v závislosti na znalostech a praxi.

Nástup možný ihned/dohodou.


Požadavky: USO (maturita), praxe v logistice nebo obchodu 1-2 roky, alespoň částečná znalost AJ popř. NJ velkou výhodou, znalost MS Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost ekonomického software výhodou;

hledáme někoho spolehlivého, pečlivého v administrativní agendě a plnění svěřených úkolů, ochotného učit se novým věcem



Odpovědět na inzerát
    32 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Referent/ka obchodu a logistiky: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka obchodu a logistiky?

Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka obchodu a logistiky ve městě Hradec Králové? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.0972