📝 Podrobnosti o nabídce práce
Náplň práce
- komunikace se stávajícími dodavateli (převážně v NJ), tvorba objednávek a dohled nad logistikou zboží směrem na sklad
- evidence skladových zásob a příjem zboží do systému
- administrativní zpracování klientských objednávek včetně fakturace a tvorby průvodních dokladů
- vyřizování zákaznických požadavků a reklamací (reverzní logistika)
Požadujeme
- pokročilou úroveň německého jazyka – budete jej aktivně využívat každý den v hovorové i písemné formě
- praxi v administrativě, obchodním oddělení nebo fakturaci
- jistotu v práci s PC (MS Office, zkušenost s ERP systémem potěší)
- pečlivost, samostatnost, výbornou organizaci práce a chuť jednat
Nabízíme
- stabilní zaměstnání na HPP v moderní společnosti s přátelskou firemní kulturou
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování
- možnost dalšího rozvoje a jazykového vzdělávání
- zázemí firmy, která si svých lidí váží a poskytuje jim prostor růst
- nástup ihned nebo dohodou
- lokalita: Brno
-
Lokalita: Jihomoravský kraj
-
Mzda: 32 000 - 35 000 Kč / měsíc
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Jihomoravský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 32 000 - 35 000 Kč / měsíc.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Advantage Consulting, s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!