📍 Jihomoravský kraj💰 32 000 Kč - 35 000 Kč🏢 Advantage Consulting, s.r.o.

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Náplň práce

  • komunikace se stávajícími dodavateli (převážně v NJ), tvorba objednávek a dohled nad logistikou zboží směrem na sklad
  • evidence skladových zásob a příjem zboží do systému
  • administrativní zpracování klientských objednávek včetně fakturace a tvorby průvodních dokladů
  • vyřizování zákaznických požadavků a reklamací (reverzní logistika)



Požadujeme

  • pokročilou úroveň německého jazyka – budete jej aktivně využívat každý den v hovorové i písemné formě
  • praxi v administrativě, obchodním oddělení nebo fakturaci
  • jistotu v práci s PC (MS Office, zkušenost s ERP systémem potěší)
  • pečlivost, samostatnost, výbornou organizaci práce a chuť jednat



Nabízíme

  • stabilní zaměstnání na HPP v moderní společnosti s přátelskou firemní kulturou
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování
  • možnost dalšího rozvoje a jazykového vzdělávání
  • zázemí firmy, která si svých lidí váží a poskytuje jim prostor růst
  • nástup ihned nebo dohodou
  • lokalita: Brno



  • 📍
    Lokalita: Jihomoravský kraj
  • 💰
    Mzda: 32 000 - 35 000 Kč / měsíc
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Jihomoravský kraj.

    👉 Jaká je nabízená mzda?

    Nabízená mzda je 32 000 - 35 000 Kč / měsíc.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Nabídku zveřejnila firma Advantage Consulting, s.r.o..

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1479