Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu

Pardubice


- zpracování objednávek od zákazníků a vystavování potřebných dokladů

- příprava a expedice zásilek (balení, předání dopravci, sledování dodání)

- správa a editace produktů na e-shopu (texty, fotografie, aktualizace cen)

- komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat) – poradíte, pomůžete, vyřešíte

- úzká spolupráce s kolegy z logistiky, nákupu a marketingu

- administrativní podpora chodu kanceláře a obchodu


Nabídka: - možnost podílet se na rozvoji e-shopu a zákaznické spokojenosti

- zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí

- pravidelnou pracovní dobu na jednu směnu (Po–Pá, žádné víkendy)

- přátelský kolektiv, kde se na sebe můžeme spolehnout


Požadavky: Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu

- pečlivost, zodpovědnost a schopnost dotahovat úkoly do konce

- dobrou znalost práce na PC (MS Office, ideálně i zkušenost s e-shop platformou)

- příjemné vystupování a komunikační dovednosti

- základní znalost angličtiny (není podmínkou, ale je výhodou)

- praxi na podobné pozici oceníme, ale rádi zaučíme i šikovnou absolventku



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Pardubice
    Pracovní pozice: Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 16. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1255