Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu

Čeperka

- zpracování objednávek od zákazníků a vystavování potřebných dokladů

- příprava a expedice zásilek (balení, předání dopravci, sledování dodání)

- správa a editace produktů na e-shopu (texty, fotografie, aktualizace cen)

- komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat) – poradíte, pomůžete, vyřešíte

- úzká spolupráce s kolegy z logistiky, nákupu a marketingu

- administrativní podpora chodu kanceláře a obchodu

Nabídka: - možnost podílet se na rozvoji e-shopu a zákaznické spokojenosti

- zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí

- pravidelnou pracovní dobu na jednu směnu (Po–Pá, žádné víkendy)

- přátelský kolektiv, kde se na sebe můžeme spolehnout

Požadavky: Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu

- pečlivost, zodpovědnost a schopnost dotahovat úkoly do konce

- dobrou znalost práce na PC (MS Office, ideálně i zkušenost s e-shop platformou)

- příjemné vystupování a komunikační dovednosti

- základní znalost angličtiny (není podmínkou, ale je výhodou)

- praxi na podobné pozici oceníme, ale rádi zaučíme i šikovnou absolventku

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: VESNA, a.s.
    Lokalita: Čeperka
    Pracovní pozice: Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 16. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu?

Práce je nabízena v lokalitě Čeperka.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy VESNA, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu ve městě Čeperka? Pošlete svůj životopis firmě VESNA, a.s. ještě dnes.
0.1099