Referent/ka administrativy až 50.000 Kč

Praha


Informace
Za každým dokončeným projektem stojí někdo, kdo umí mít věci pevně pod kontrolou.

Ve vaší roli budou vaše organizační schopnosti a pečlivost klíčové – od hladkého chodu administrativy až po okamžik, kdy zákazník obdrží svou technologii přesně včas. Každý den držíte všechny nitky pohromadě a sledujete, jak vaše práce přispívá k hladkému chodu týmu.

Vaše práce je rozmanitá a každý úkol přispívá k úspěchu firmy, která se zaměřuje na prodej a servis špičkových technologií – od tiskáren karet, etiket a médií CD/DVD/BR, přes čipové karty a čtečky, až po systémy pro personalizaci a integrované řešení výdeje karet či bezpečného přístupu.

Jak bude vypadat váš den?

• kompletní řízení administrativy a práce s internetovým bankovnictvím (platby, jejich sledování)

• práce v systému IS ABRA Gen – objednávky, fakturace (i zahraniční)

• komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, online sítě)

• vyřizování objednávek a příprava expedice

• správa e-shopu (propojen s IS ABRA)

• práce s webem

• analýzy obchodní činnosti a administrativy

• skladové hospodářství
Co od vás očekáváme
• min. SŠ/VŠ vzdělání (administrativa, ekonomie nebo příbuzné obory)

• praxi v administrativě (znalost IS ABRA velkou výhodou)

• výborná znalost češtiny a dobrá znalost angličtiny (B2)

• pokročilá znalost MS Office, Outlook, IS ABRA

• obchodní a organizační talent, výborné komunikační schopnosti

• spolehlivost, flexibilita, odolnost vůči stresu a orientace na výsledky

• řidičský průkaz sk. B – vítán
Co vám nabízíme
• mzdu: 30 000 - 50 000 Kč/měsíčně dle Vašich zkušeností

• HPP na plný pracovní úvazek

• odměny, provize a bonusy při prodeji

• kancelář na Praze 4

• občasný HO

• nástup: ihned

• zajímavou a kreativní práci se zavedenými zahraničními partnery

• spolupráci s technologiemi světových lídrů: HID Global / FARGO, PRIMERA / DTM Print

• stabilní prostředí – firma fungující více než 33 let na trhu

• možnost profesního růstu v přátelském a fungujícím týmu

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Build Construction s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Referent/ka administrativy až 50.000 Kč
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 Kč - 50 000 Kč
    Nabídka přidána: 13. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Referent/ka administrativy až 50.000 Kč: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent/ka administrativy až 50.000 Kč?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Build Construction s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent/ka administrativy až 50.000 Kč ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Build Construction s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1088