Ředitel/ka úseku podpory zákazníků
Věříte, že jdou technologie a zdravotnictví dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste komunikativní, samostatný/á, ale zároveň vám nevadí práce v menším týmu? Tak to bychom si mohli rozumět!
Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější - lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!
Profil ideálního kandidáta????
Silná osobnost, která je jako ředitel/ka úseku podpory zákazníků zodpovědná za strategické řízení a rozvoj svěřené oblasti. Hlavní odpovědností je zajistit vysokou kvalitu služeb a spokojenost našich klientů, včetně interních zákazníků.
Náplní práce je zejména:
- Definovat, obhájit a zajistit realizaci strategie úseku podpory zákazníků.
- Navrhovat, řídit a koordinovat tvorbu plánů, popisů procesů a návrhů produktů a služeb s důrazem na obchodní strategii společnosti.
- Úzce spolupracovat s ostatními úseky při tvorbě a naplňování firemní strategie.
- Monitorovat, analyzovat a optimalizovat procesy zákaznických služeb.
- Pravidelně sledovat a vyhodnocovat spokojenost zákazníků.
- Navrhovat a realizovat nápravná opatření.
- Řídit proces připomínek a reklamací.
- Realizovat SLA projekty a Outsourcing provozu informační infrastruktury zákazníků.
- Udržovat a rozvíjet vztahy se zákazníky s důrazem na dlouhodobou spokojenost a obchodní potenciál.
- Řídit a poskytovat služby interního IT.
- Vést, motivovat, hodnotit a kontrolovat výkon podřízených zaměstnanců.
Jak to vypadá z pohledu organizační struktury?
Ředitel/ka úseku podpory zákazníků je součástí nejvyššího vedení společnosti a přímo podřízen/a CEO. V úseku pracuje cca 60 zaměstnanců, kteří jsou rozděleni do 6 týmů dislokovaných napříč ČR.
Jaká jsou naše očekávání? ????
- Prokazatelná zkušenost s řízením agend v oblasti zákaznické podpory.
- Prokazatelná zkušenost s vedením lidí/manažerskou činností.
- Znalost prostředí zdravotnictví je velkou výhodou.
- Vynikající komunikační a prezentační schopnosti.
- Samostatnost, důslednost, preciznost, orientace na zákazníka a schopnost týmové práce.
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV. My se Vám brzy ozveme a domluvíme se na dalším postupu.
Jaké jsou benefity?
Co naopak nabídneme vám? ????
- Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě. ????
- Služební vůz i pro soukromé účely.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
- Roční prémie při plnění ročního plánu. ????
- Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít. ????
- Veškeré potřebné vybavení k práci ???? a zázemí příjemné kanceláře. ????
- Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce. ????
- Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru. ????
Hledáme
- Česky - plynule
- Anglicky - domluvit se
- Úroveň: Senior
- VŠ Vzdělání
-
Proč hledat práci na HitPrace.cz?
Chci se registrovat
Nové nabídky práce každý den Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Můžete vybírat z nabídky úřadů práce, dalších portálů práce, agentur i zaměstnavatelů Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí