📝 Podrobnosti o nabídce práce
Informace
- česká advokátní kancelář s tuzemskou i zahraniční klientelou
- naše agenda je převážně v oblasti korporátního práva (přeměny, transakce a běžné korporátní poradenství), pracovního práva, závazkového práva, práva nemovitostí, compliance, ochrany osobních údajů, okrajově i trestního a správního práva
- baví nás a specializujeme se i na farmaceutické a potravinářské právo
Co u nás budete dělat
- zajištění chodu recepce naší advokátní kanceláře a starost o plynulý chod recepce
- zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu
- obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru)
- spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit
- spolupráce na kreativních marketingových aktivitách pro kancelář
- vyřizování korespondence a telefonních hovorů
Co od vás očekáváme
- schopnost komunikovat na profesionální úrovni v angličtině
- velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy
- samostatnost a schopnost improvizace v nečekané situaci
- příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou
- multitasking – někdy se sejde více věcí a zadání
- schopnost efektivně organizovat práci pro své kolegy a kolegyně
- sebereflexe a odpovědnost za vlastní práci
Co vám nabízíme
- různorodou práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně
- firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, občerstvení na pracovišti)
- pravidelné firemní teambuildingy
- možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem
- komunikace s klienty a obchodními partnery
- mzdové ohodnocení 180 Kč/hod
- nástup ihned
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma PEYTON legal advokátní kancelář s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.