Recepční & office support (30 hodin)
Informace
Máš cit pro detail, organizovanost v krvi a dělá ti radost, když věci fungují hladce? Chceš pečovat o lidi, vytvářet příjemné pracovní prostředí a starat se o to, aby kancelář šlapala jako hodinky?
Pojď se k nám přidat – jsme parta lidí, která táhne za jeden provaz a víme, že skvělá atmosféra v kanceláři je základem úspěchu. Hledáme někoho na 0,75 úvazek, kdo na sebe vezme ownership za bezproblémový chod officu a recepce.
Za co budeš mít zodpovědnost?
- Starost o chod kanceláře – obsluha recepce, přebírání pošty, správa kancelářských zásob jako papír do tiskáren nebo káva
- Vítání návštěv – přivítáš hosty, zaregistruješ je a pomůžeš jim se zorientovat v kanceláři
- Udržování pořádku a funkčnosti kancelářských prostor – příprava zasedacích místností na schůzky, úklid společných prostor a kuchyňky
- Komunikace s dodavateli a správcem budovy – objednávání servisu pro kancelářskou techniku, řešení parkování nebo servisu firemních aut
- Podpora při organizaci firemních akcí – pomůžeš s přípravou, koordinací a zajištěním potřebného vybavení
- Správa interní administrativy – vedení pokladny, evidence inventáře, podpora při vyřizování dokumentace pro zaměstnance
- Spolupráce s ostatními týmy – pomůžeš kolegům z IT, HR nebo dalších oddělení podle potřeby, aby vše fungovalo bez problémů
- Budeš klíčovým článkem pro plynulý provoz kanceláře a spokojenost všech zaměstnanců i návštěv
Budeme super match, pokud:
- Si umíš věci zorganizovat a nezalekneš se více úkolů najednou
- Komunikuješ srozumitelně a vstřícně, ať už s návštěvou nebo dodavatelem
- Nečekáš na zadání, ale aktivně hledáš, co je potřeba udělat
- Všímáš si detailů a záleží ti na tom, aby všechno šlapalo
- Pracuješ samostatně a zodpovědně, ale víš, kdy je lepší se poradit.
- Nedělá ti problém psaná ani mluvená angličtina – s některými klienty komunikujeme v angličtině (nejméně B2).
Co tu na tebe čeká?
? Práce na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá zlepšit svět pronájmů a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON.
? Možnost 25 dnů dovolené, 2 sick days, placené volno v den narozenin
? Firemní techniku
? Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá
??? Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
? Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy, techniku pro tvou každodenní práci
? Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:
- Pošli nám životopis a přidej k tomu pár vět o sobě nebo odkaz na tvůj LinkedIn.
- Jako první tě pak bude čekat pohovor s náborářkou Eliškou.
- Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, potkáš se v druhém kole s naším HR leaderem Jirkou Malým. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: UlovDomov.cz s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Recepční & office support (30 hodin) Směnnost práce Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 28 000 - 30 000 Kč Nabídka přidána: 7. 8. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Recepční & office support (30 hodin): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Recepční & office support (30 hodin)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28 000 - 30 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy UlovDomov.cz s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa